اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس:

مجمع تشخیص به وظایفش درباره تحریم نفتی عمل می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در بحث تحریم‌ها به ویژه نفت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در چارچوب وظایف خودمان عمل می‌کنیم.

مجمع تشخیص به وظایفش درباره تحریم نفتی عمل می‌کند

محسن رضایی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری  فارس در آمل درباره تحریم‌های استکبارگران علیه ایران اسلامی بیان داشت: تحریم‌های اقتصادی نوعی تحریم تحمیلی بوده و برخلاف منافع ملی ما و همچنین برخلاف مصلحت ملت و نظام تصویب شده است.

وی افزود: تحریم اقدامی غیرانسانی است، زیرا شورای امنیت سازمان ملل با زندگی ملتی بازی کرده که هم‌اکنون در بحث نفتی شدت بیشتری پیدا کرده است.

* ملت ما می‌تواند با انسجام از تحریم‌ها عبور کند

رضایی با اعلام اینکه ملت ما قادر است و می‌تواند با وحدت و انسجام از این تحریم‌ها عبور کند، ولی مهم این است که ما همان ارزش‌‌هایی که در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی داشتیم را تداوم بخشیده و ارزش‌های انقلابی‌مان را برای عبور از این تحریم‌ها بکارگیری کرده و انسجام خود را حفظ کنیم.

این مسئول اضافه کرد: باید در ایام تحریم گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم، نیروهای کارآمد و متخصص کشور را وارد عرصه کرده و با نوآوری، ابتکار و خلاقیت صنعت و کشاورزی‌مان را متحول کنیم.

* تاکنون حوادث زیادی را پشت‌سر گذاشتیم

رضایی با تاکید اینکه ما تاکنون حوادث زیادی را پشت‌سر گذاشتیم، گفت: با وجود اینکه ما راضی نبودیم این تحریم‌ها شکل گیرد، ولی برخلاف میل نظام و ملت ایران تحریم‌ها صورت گرفت که امیدواریم همه دست به دست هم بدهیم و بتوانیم این تحریم‌ها را به یک فرصت تاریخی در شکوفایی اقتصادی کشورمان تبدیل کنیم.

* مجمع تشخیص مصلحت نظام تحریم نفتی را بررسی می‌کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید اینکه در بحث تحریم‌ها به ویژه نفت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در چارچوب وظایف خودمان عمل می‌کنیم، یادآور شد: دولت و وزرای اقتصادی آن آمدند شرایط اقتصادی کشور را در مجمع بحث کردند، مشکلات اقتصادی را توضیح دادند، فشارهایی که از سوی تحریم‌های اقتصادی و نفتی وارد می‌شود را تشریح کردند، ما نیز در حال بررسی هستیم و هر کمکی بتوانیم به مجلس و دولت انجام بدهیم را دریغ نخواهیم کرد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بخشی از حکومت اسلامی است که همه باهم باید کمک کنیم تا از این تحریم‌های اقتصادی سخت عبور کنیم.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول