اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا:

آشنایی با سیره شهدا نیازمند نگاه جامع متولیان فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: آشنایی مردم با سیره شهدا نیازمند نگاه جامع متولیان فرهنگی به این موضوع است.

آشنایی با سیره شهدا نیازمند نگاه جامع متولیان فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مصطفی شاه‌محمدی عصر امروز در دیدار با جمعی از جانبازان و ایثارگران شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه اتحاد و یکپارچگی ملت در هر زمان می‌تواند کینه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی را شکست داده و نابود کند، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به لطف تلاش و مجاهدت‌های ویژه ملت و به ویژه جوانان و نوجوانان غیور خود توانسته به نظامی آباد، پرقدرت و توسعه‌یافته در سطح کشور‌های دیگر تبدیل شود.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: همه باید سعی کنند تا با بسیج امکانات و نیرو‌ها عرصه برای ادامه مسیر پر از امید توسعه و پیشرفت فراهم شده و دشمنان خوار و ذلیل شوند.

وی با بیان اینکه یکی از ضروریت‌ها در حوزه سازندگی توجه به جوانان و به‌کارگیری استعداد و انگیزه آنان برای کار و تلاش است، عنوان کرد: لازم است که در این زمینه مسئولان و مدیران اجرایی با همت و اراده‌ای قوی وارد عمل شده و زمینه را برای تولید و پیشرفت هرچه مضاعف‌تر در سطح روستاها، بخش‌ها و نقاط دورافتاده سطح کشور فراهم کنند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه دشمنان و معاندان نظام اسلامی امروز تهاجم بسیار گسترده‌ای را در عرصه جنگ نرم برای براندازی ایران اسلامی آغاز کرده‌اند، عنوان کرد: باید از ظرفیت حد‌اکثری و توان کامل جوانان برای این منظور استفاده شود تا دشمنان در این عرصه هم به طور کامل شکست خورده و دسیسه‌هایشان نقش بر آب شود.

شاه‌محمدی با بیان اینکه در حوزه کنترل آسیب‌های اجتماعی و دینی امروز باید برنامه‌ریزی دقیقی از سوی مسئولان و متولیان اجرایی صورت گیرد، بیان کرد: لازم است که با نشر معارف دینی و فرهنگی در بین جوانان زمینه برای اشاعه هر‌‌چه بهتر موازین و اصول اسلامی فراهم شده تا دشمنان شکست بخورند.

وی با ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی تصریح کرد: برپایی همایش‌های مختلف فرهنگی و پژوهشی، نشر و توزیع کتب و محصولات مختلف فرهنگی و اجتماعی، بازدید از کانون‌های فرهنگی بخش‌های بویین زهرا و برپایی جشنواره‌های متنوع فرهنگی و هنری از برنامه‌های دیگر در این شهرستان در راستای توسعه فرهنگی بوده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول