اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

هفته فرهنگ رضوی در استان همدان آغاز شد

خبرگزاری فارس: از امروز تا سی‌ام تیرماه جاری هفته فرهنگ رضوی در استان همدان آغاز شد.

هفته فرهنگ رضوی در استان همدان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز هفته فرهنگ رضوی با 100 برنامه و هشت غرفه نمایشگاهی در مجتمع فرهنگی ـ سینمایی شهید آوینی آغاز شد.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه همدان به عنوان استان معین دو استان مرکزی و لرستان برنامه‌‌های خود را دنبال می‌کند، افزود: برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی در سطح استان بوده و در شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

خسرو بیات با اشاره به اینکه برنامه‌های این هفته در دو قالب نمایشگاهی و برنامه‌ای است، افزود: برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با 200 تابلوی هنری، برپایی نمایشگاه تخصصی با 210 عنوان کتاب، اجرای نمایش‌های کودکانه، ویژه‌برنامه‌های هنری کودکان، سلسله نشست‌های گفتمان دینی، اجرای پرده‌خوانی و نقالی، اکران فیلم سینمایی "شب" و... از جمله برنامه‌های این هفته در همدان است.

وی بیان داشت: در مدت این هفته غرفه عکاس‌خانه، غرفه پاسخگویی به شبهات، غرفه پرده‌خوانی و غرفه سوغات مشهد در مجتمع فرهنگی ـ هنری رضوی برپاست و علاقمندان می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اضافه کرد: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این هفته، تاکنون 38 جلسه در قالب هشت کمیته برای برگزاری هفته فرهنگ رضوی فعالیت کردند که در این راستا از ظرفیت‌های شهرستان‌ها نیز بهره گرفته شد.

وی اظهار داشت: همه دستگاه‌های فرهنگی ـ هنری استان در برگزاری برنامه‌های این هفته همکاری داشتند که فعالیت‌های آنها را در این هفته شاهد هستیم.

وی در پایان سخنانش افزود: استان همدان با پیشینه و ظرفیت‌های بالای خود در این هفته با تمسک به قرآن و ارادت به امام رضا(ع) برنامه‌های خود را پیش می‌برد که امیدواریم عموم مردم با حضور در مجتمع فرهنگی ـ سینمایی شهید آوینی از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول