اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

فرهنگ روح حاکم بر تمام امور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فرهنگ باید زیربنا و روح حاکم بر تمام امور باشد.

فرهنگ روح حاکم بر تمام امور است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید حاذق نیکرو بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بودجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را کمتر از مبلغ پیشنهادی دانست و اظهار کرد: امسال هزینه‌ها در بخش‌های مختلف افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید براینکه فرهنگ باید زیربنا و روح حاکم بر تمام امور باشد، افزود: انتظار داریم این امر در شعار باقی نماند.

حاذق نیکرو خواستار همکاری صمیمانه استانداری در اختصاص اعتبار مورد نیاز به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شد و تصریح کرد: برآورد مناسبی از هزینه‌های اداره مذکور صورت نگرفته است و باید در این مورد تجدید نظر شود.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان نیز در جلسه مذکور جامع‌نگری، مسئولیت پذیری، انسجام و مشارکت را از ابزار مطلوب برنامه‌ریزی عنوان کرد و افزود: سال گذشته یک میلیارد و 400 میلیون تومان عملکرد هزینه‌های جاری سازمان مذکور بوده است.

محمدعلی یوسفی با اشاره به بودجه یک میلیارد و 526 میلیون تومانی اداره کل استاندارد گیلان در سال جاری، خاطرنشان کرد: سال گذشته و سال ماقبل آن مبلغ 200 میلیون تومان کسری بودجه داشتیم و این روند ادامه دارد.

وی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان را نیازمند خرید مواد مصرفی دانست و ابراز کرد: سالانه از محل خرید مواد مصرفی و تعرفه آن برای گمرک بالغ بر 28 میلیارد تومان عاید استان می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه سال گذشته گمرک گیلان تعداد 5 هزار و 800 مورد کالا برای تعیین تعرفه به اداره استاندارد معرفی کرده است تا بتواند حق دولت را بگیرد، بیان کرد: سال گذشته بیش از 2 هزار و 500 مورد اظهارنامه وارداتی داشتیم و بیش از هفت هزار مورد آزمون بر روی آنها انجام شده است و این امر نیاز به مواد مصرفی دارد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول