اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان صورت می‌گیرد

اجرای طرح ضیافت آسمانی برای 3400 فرهنگی گچسارانی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پروروش گچساران گفت: با اجرای طرح ضیافت آسمانی فرهنگیان گچساران در ماه رمضان، 3 هزار و 400 نفر فرهنگی به همراه خانواده در ضیافت افطاری حضور می‌یابند.

اجرای طرح ضیافت آسمانی برای 3400 فرهنگی گچسارانی

یدالله مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مقام عالی وزارت آموزش و پرورش برگزاری ضیافت افطاری برای خانواده‌های فرهنگیان در سراسر کشور و برای سومین سال متوالی است.

وی هدف از این اقدام را ضرورت استمرار و تکریم فرهنگیان فرهیخته دانست و ابراز داشت: این کمترین کاری است که برای اعتلای شخصیت و منزلت معلمان در طول ماه مبارک رمضان انجام می‌دهیم.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تکریم مقام شامخ و والای معلمان و ارتقای مرجعیت و منزلت اجتماعی فرهنگیان را از جمله اهداف برگزاری طرح ضیافت افطاری معلمان دانست.

مرادی با تشریح نحوه برگزاری این طرح بیان داشت: طرح ضیافت فرهنگیان به مدت 25 شب در گچساران برگزار می‌شود.

وی افزود: هر فرهنگی به همراه پنج نفر از اعضای خانواده خود در ضیافت افطاری فرهنگیان گچساران شرکت می‌کند.

مرادی تصریح کرد: با توجه به آمار 3 هزار و 400 نفری فرهنگیان گچسارانی و تعداد تعریف شده اعضای خانواده برای شرکت در این طرح، آموزش و پرورش گچساران در مجموع به بیش از 17 هزار نفر فرهنگیان به همراه خانواده افطاری می‌دهد.

اجرای برنامه‌های معنوی در طرح ضیافت فرهنگیان گچساران

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به برگزاری ضیافت افطاری در باشگاه فرهنگیان این شهرستان اذعان داشت: در این طرح از فرهنگیان و خانواد‌های آنها دعوت می‌شود تا در این مراسم معنوی حضور یابند.

مرادی با تشریح برنامه‌های طرح ضیافت خاطرنشان کرد: این طرح برای نخستین بار در گچساران دارای تفاوت‌هایی در اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته فرهنگیان با مراجعه به باشگاه فرهنگیان افطاری خود و خانواده خود را دریافت می‌کردند.

مرادی عنوان داشت: امسال و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نظر داریم تا با دعوت از فرهنگیان و خانواده‌های آنان، مراسمی معنوی و فرهنگی داشته باشیم تا بتوانند بهره‌های لازم را از این طرح ببرند.

وی برگزاری نماز جماعت، دعا، قرائت قرآن و نشست خانوادگی به صورت جمع فرهنگی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برگزاری ضیافت افطاری فرهنگیان در ماه رمضان امسال عنوان کرد.

مرادی معتقد است هدف اصلی برگزاری این طرح، معنویت بخشیدن و برخورداری از برکات ماه مبارک رمضان بوده که در سال‌های گذشته این روند در گچساران اجرا نشد.

وی بیان داشت: در ماه رمضان از معلمان و فرهنگیان شاغل و بازنشسته در مقاطع مختلف دعوت می‌شود که به همراه خانواده در طرح ضیافت افطاری حضور یابند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول