اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

نمایشگاه فرهنگی مازندران هفته سوم شهریور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: هفته هنرِ مازندران و نمایشگاه فرهنگی با حضور صدها هنرمند و فرهیخته مازندرانی در تهران و هفته سوم شهریور ماه برگزار می‌شود.

نمایشگاه فرهنگی مازندران هفته سوم شهریور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هفته هنر مازندران در تهران بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری این برنامه تاکید کرد.

وی گفت: برپایی هفته هنر مازندران در پایتخت با هدف ارتقای بصیرت دینی و مبانی اخلاقی در مناسبات اجتماعی، ایجاد فرصت‌های شغلی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های اشتغالزایی استان انجام می‌گیرد.

این مسئول معرفی جلوه‌ها و نمادهای فرهنگی و هنری استان به مخاطبان داخلی و خارجی را هدف دیگر برپایی این مراسم اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه هفته سوم شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: تقویت و تحکیم فرهنگ ملی که ریشه در خرده فرهنگ‌ها و فرهنگ‌های بومی و محلی استان دارد باید در این مراسم مدنظر قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار مازندران تصریح کرد: جلوه‌های فرهنگی و هنری ناشناخته استان باید به دور از هرگونه شعارزدگی و با مصداق عینی در هفته هنر مازندران معرفی شود.

وی با تاکید بر برجسته ‌کردن ویژگی‌های دفاع مقدس و معرفی سرداران شهید استان طی هفته هنر مازندران در پایتخت، افزود: توجه و معرفی مفاخر دینی، علمی و فرهنگی در استان و استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردم نهاد در این برنامه مدنظر دست‌اندرکاران قرار داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این مراسم گفت: هنرمندان شهرستان‎ها از این ظرفیت کمتر برخوردار هستند و با حضور در تهران و برگزاری‎های هفته هنر می‎توانند توانمندی خود را ارائه دهند.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی متذکر شد: یکی از مکانیزم‌های وحدت آفرین آشنایی افراد جامعه با فرهنگ‌های مختلف است که به نظر می‌رسد برگزاری هفته‌های فرهنگ و هنر در این راستا می‌تواند قدم مثبتی باشد.

این مسئول اذعان داشت: میزان استقبال از برنامه‌های هفته‌های هنر بسیار خوب است و انتظار می‌رود که در استان با برنامه‌ریزی بهتر و با حمایت‌های صورت‌ گرفته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برگزاری هفته‌های هنر اقدام کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول