اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان امور مالیاتی:

پرداخت مالیات باید باور و فرهنگ عمومی شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان امور مالیاتی گفت: مالیات سالم‌ترین سوخت است و پرداخت مالیات باید باور و فرهنگ عمومی شود.

پرداخت مالیات باید باور و فرهنگ عمومی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل مالیات سیستان‌وبلوچستان، مجید یارمند در سفر به سیستان‌وبلوچستان از ساختمان جدید اداره کل امور مالیاتی استان که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید و ادارات شرق و غرب مرکز استان بازدید کرد.

وی در ادامه در جمع کارکنان این اداره کل اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی نخستین دستگاه درآمدی کشور است که درآمدها را به دارایی تبدیل می‌کند ولی نفت دارایی‌ها را به درآمد تبدیل می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مالیات سالم‌ترین سوخت است، بیان داشت: سازمان امور مالیاتی در آینده، نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد و راهی جز اداره کشور با درآمدهای مالیاتی نیست چون ذخایر نفتی تمام‌شدنی است.

یارمند بیان کرد: شکوفایی مالیاتی زمانی حاصل می‌شود که پرداخت مالیات باور و فرهنگ عمومی شود.

وی میزان درآمدهای مالیاتی امسال کشور را 340 هزار میلیارد ریال اعلام کرد که با احتساب 100 میلیارد ریال درآمد گمرک که آن هم به نوعی درآمد مالیاتی محسوب می‌شود، درآمد وصولی مالیاتی کشور تا پایان سال به حدود 440 هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان امور مالیاتی، اولویت‌های مهم این معاونت را ساماندهی و افزایش سرانه فضای اداری از 10 متر مربع به 20 متر مربع به ازای هر نفر و جذب 20 هزار نیروی کادر تشخیص مالیاتی بیان کرد.

مدیرکل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان نیز در این جلسه گفت: کارکنان مالیاتی در ‌ زمینه تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستیابی به اهداف سازمانی با به روز رسانی پرونده‌های مالیاتی و تحقق درآمدهای مالیاتی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

حمید شیخ اسدی اظهار داشت: این اداره کل سال گذشته با تلاش همکاران موفق شد توفیقات چشمگیری کسب کند که کسب رتبه نخست اجراییات کشور، رتبه دوم ارزش افزوده، رتبه چهارم دریافت اظهارنامه الکترونیکی مالیات و رتبه چهارم پیش ثبت‌نام اشخاص حقوقی از این جمله است.

وی از علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به خاطر مساعدت در تامین اعتبار خرید ساختمان جدید اداره کل تشکر کرد.

مدیرکل امور مالیاتی سیستان‌وبلوچستان در ادامه خواستار حمایت مالی سازمان در تجهیز، نوسازی و بهسازی فضاهای اداری و حصارکشی اراضی ادارات در حال ساخت شد.

شیخ اسدی همچنین خواستار افزایش سهمیه‌های حج عمره، عتبات عالیات و استفاده از امکانات رفاهی و مهمانسرای سازمان برای همکاران اداره کل شد.

وی افزود: تعامل و همکاری استاندار و معاونان وی، سازمان امور اقتصادی، دارایی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان در موفقیت‌های اداره کل نقش به سزایی داشته است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول