اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی:

نیازمندان بیش از کمک‌های مالی نیازمند کمک‌های معنوی و فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: کمیته امداد بر این باور است نیازمندان بیش از کمک‌های مالی نیازمند کمک‌های معنوی و فرهنگی هستند.

نیازمندان بیش از کمک‌های مالی نیازمند کمک‌های معنوی و فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ناصر ناصری‌دوست ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اراک با اشاره به اینکه بر این اساس بخشی از اعتبارات کمیته امداد در بخش فرهنگی هزینه می‌شود از اعزام دانش‌آموزان دختر تحت حمایت این نهاد به اردوهای سراسری خبر داد.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد پرداختن به برنامه‌های فرهنگی است که در این راستا هر ساله همزمان با ایام تابستان برنامه‌‌های فرهنگی مختلفی توسط اداره فرهنگی این نهاد برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اعزام 200 نفر از دانش‌آموزان ممتاز دختر تحت حمایت کمیته امداد به اردوهای سراسری کشوری خاطر نشان ساخت: 200 نفر از دانش‌آموزان دختر زیر پوشش کمیته امداد با هدف تشویق و غنی‌سازی اوقات فراغت به اردوهای گیلان و البرز اعزام می‌شوند.

ناصری‌دوست با تاکید بر اینکه واحد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی را به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان پیش‌بینی کرده است تاکید کرد: انجام برنامه‌های فرهنگی و آموزشی از جمله برنامه‌هایی است که توسط این واحد برای دانش‌آموزان در طی برگزاری این اردوهای تفریحی در نظر گرفته شده است.

وی از بهره‌مندی 2 هزار و 200 نفر از جوانان و نوجوانان زیر پوشش این نهاد از برنامه‌های اوقات فراغت خبر داد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول