اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری 50 برنامه فرهنگی در ماه رمضان در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: 50 برنامه فرهنگی و مذهبی در ماه رمضان در شهرها و روستاهای سعدآباد برگزار می‌شود.

برگزاری 50 برنامه فرهنگی در ماه رمضان در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد عبدالکریم جمالی ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی و مذهبی سعدآباد با اشاره بر فضیلت‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت داشت: ماه مبارک رمضان ماه ارتقای فرهنگ دینی و معنوی و رساندن انسان به قله‌های سعادت و تقویت بعد انسانی بشر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه دل کندن از تعلقات و وابستگی‌های دنیوی و تلاش برای خودسازی و خیر سعادت دنیا و آخرت انسان است و این ماه مبارک و اعمال آن برای غلبه عقل بر شهوت است.

جمالی با اشاره به اهمیت و منزلت ماه مبارک رمضان ابراز داشت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان بهار عبودیت و انس با قرآن است فرصتی است مناسب از اینکه بندگان خدا در ماه ضیافت‌الله خود را بیشتر با ذکر و دعا و نماز مأنوس کنند.

وی به اعزام 30 روحانی به نقاط سعدآباد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: ماه رمضان ماه انس با خدا و بهار قرآن است و در این راستا تبلیغات اسلامی سعدآباد برای ترویج معارف و فرهنگ اسلام ناب محمدی اقدام به اعزام 30 روحانی مبلغ به نقاط مختلف سعدآباد در این ماه کرده است.

این مسئول ادامه داد: اوج حضور مردم از اقشار مختلف جامعه در لیالی قدر است که تمام مساجد با برگزاری مراسم ویژه شب قدر و احیا، ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) را گرامی داشته و به عزاداری می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد عنوان کرد: برگزاری محافل انسی با قرآن و جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه رمضان است.

جمالی رمضان را از اسماء الهی دانست و اظهار داشت: رمضان اسمی از اسماء الهی است و نباید به تنهایی ذکر شود که رمضان آمد یا رفت بلکه باید بگوییم ماه رمضان آمد یا ماه رمضان رفت.

وی با تاکید بر لزوم محتوی‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی این ایام گفت: دشمنان اسلام و نظام اسلامی با تمام توان برای مبارزه با افکار و عقاید جوانان مسلمان و انقلابی ایران اسلامی تلاش می‌کنند و تمام ابزار و توان تبلیغاتی خود را در این راستا به کار گرفته‌اند و ما با انجام برنامه‌های با محتوای دینی می‌توانیم جنگ نرم دشمنان یا به تعبیر دیگر ناتوی فرهنگی دشمنان را خنثی کنیم.

جمالی از برگزاری 50 برنامه فرهنگی در ماه رمضان در سعدآباد خبر داد و بیان داشت: برگزاری مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان با غبارروبی مساجد، جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک، مراسم شب‌های احیاء در سه شب 19، 21 و 23 ماه رمضان و مراسم سوگواری حضرت علی (ع) در شب ضربت و شهادت ایشان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این ماه مبارک شاهد اجرای آن خواهیم بود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول