اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

برقراری امنیت فرهنگی در سواحل گیلان ضروری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هنجارشکنی‌های سواحل گیلان تکاندهنده است، گفت: سواحل استان نیازمند برقراری امنیت فرهنگی با کمک نیروهای بسیج مردمی است.

برقراری امنیت فرهنگی در سواحل گیلان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی صبح امروز در جلسه ساماندهی سواحل استان از تهیه یک طرح واحد در سواحل سه استان شمالی کشور خبر داد و اظهار کرد: با فرمانداران شهرستان‌های ساحلی نشستی برگزار شد که به عنوان دولت و حکومت اسلامی وظیفه داریم بستر لازم را فراهم کنیم و به طرح‌های دریا وارد شویم و به بحث فرهنگی آن بپردازیم.

وی، هنجارشکنی‌ها در سواحل دریا را بسیار زیاد دانست و تصریح کرد: هنجارشکنی‌های امروز سواحل استان بسیار تکان‌دهنده است و حتی در برخی از نقاط سواحل اقدام‌هایی توسط افرادی بی‌وبند و بار صورت می‌گیرد که در شٱن نظام نیست و آنچه که امروز در سواحل رخ می‌دهد یک آسیب است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، این استان را دارای 250 کیلومتر ساحل و 22 طرح سالم‌سازی دریا عنوان کرد و افزود: کمبود طرح‌ها یکی از مشکلات است و مردم بیشتر در بیرون طرح‌ها از دریا استفاده می‌کنند.

وی، انجام کارهای فرهنگی در سواحل دریا را بسیار ضروری خواند و تصریح کرد: با توجه به معضلات دریا، بسیج باید وارد میدان شود و امنیت پایدار از جنس مردمی صورت گیرد.

محمدی، نقش بسیج سازندگی در بخش امنیت فرهنگی سواحل را مهم دانست و اذعان کرد: بسیج می‌تواند با همکاری مردم در این زمینه ورود کند.

وی، ورود نیروهای مقتدر را موجب برطرف شدن مشکلات خواند و بیان کرد: بسیاری از سواحل استان وضعیت اسفباری دارند که هیچ نظارت و کنترلی روی آنها نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با تاکید بر جمع‌آوری پلاژهای غیرقانونی در سواحل دریا ابراز کرد: تداوم این روند  اثرگذاری روی جوانان را بی‌تاثیر و غیر قابل کنترل می‌کند بنابراین باید تصمیم جدی در این زمینه گرفته شود.

وی، انجام کار هدفمند و استفاده از نیروهای بسیجی سواحل را موثر خواند و خاطرنشان کرد: برای برقراری امنیت فرهنگی سواحل باید بسیج که از جنس مردمی هستند وارد شوند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول