اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

حفظ حجاب از ضروریات فرهنگی جهان معاصر به شمار می‌آید

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ حجاب از ضروریات فرهنگی جهان معاصر به شمار می‌آید.

حفظ حجاب از ضروریات فرهنگی جهان معاصر به شمار می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شامگاه پنج‌شنبه در جمع مردم دشتستان اظهار داشت: توجه به تعالیم اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است که موجب رشد و بالندگی در تمام عرصه‌ها می‌شود.

وی افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی با تمام توان و ظرفیت برای زیر سئوال بردن ارزش‌های اصیل اسلامی تلاش و فعالیت می‌کنند و باید در تقویت فرهنگ دینی در جامعه اهتمام ورزیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولت باید با یک برنامه‌ریزی راهبردی اقدامات کارآمدی در عرصه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی انجام دهد تا فرهنگ ناب محمدی(ص) در جامعه نهادینه شود.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ اسلامی در سطح جامعه یک امر لازم و ضروری است و فرهنگ اسلامی در سه حوزه فردی، خانواده و اجتماع باید نهادینه شود.

وی اضافه کرد: بدون تردید با تزریق فرهنگ اسلامی در جامعه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه‌کن می‌شود و شاهد جامعه‌ای سالم و پویا خواهیم بود.

این نماینده مجلس نهم بیان کرد: حفظ حجاب از ضروریات فرهنگی جهان معاصر به شمار می‌آید و به همین علت، این امر مهم باید در بین افراد جامعه به ویژه بانوان و دختران مورد توجه قرار گیرد و در جامعه‌ای که حجاب کمرنگ شود، هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود.

موسوی‌نژاد گفت: حجاب می‌تواند به عنوان یک باور اساسی و مهم، بسیاری از مسائل زندگی را تحت‌الشعاع قرار دهد و باید در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام ورزیم.

وی یادآور شد: رعایت حجاب و عفاف در تمام ادارات و نهادها باید جدی گرفته شود و باید برای ساختن جامعه‌ای سالم و ارزش‌مدار از همه امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول