اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

گسترش فضای ورزشی ضریب امنیتی را بالا می‌برد

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: گسترش فضاهای ورزشی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش ضریب امنیتی می‌شود.

گسترش فضای ورزشی ضریب امنیتی را بالا می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی نخستین خانه تخصصی وزنه‌برداری مازندران در قائمشهر اظهار داشت: خانه وزنه‌برداری قائمشهر در زمینی به مساحت 6 هزار و 300 متر به صورت مجتمع ورزشی و به نام بانی خیر حاج ناصر مهدوی احداث می‌شود.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست ورزش قائمشهر در استان مازندران برای پنج سال متوالی خاطرنشان کرد: موفقیت ورزشکاران شهرستان قائمشهر با همت مسئولان و علاقمندی جوانان این منطقه کسب شده است.

فرماندار قائمشهر با بیان تاکید دین اسلام بر ورزش، یکی از وظایف مهم مسئولان نظام را فراهم کردن فضای سالم و بانشاط برای ورزش جوانان دانست و افزود: گسترش فضاهای ورزشی آسیب‌های اجتماعی به جوانان را کاهش می‌دهد.

پیرفلک همچنین تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در ورزش، سرمایه‌گذاری در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم  با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف و طولانی شدن احداث و تکمیل آن پروژه‌ها تصریح کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تسریع در عملیات اجرایی باید تلاش و همتی مضاعف و جهادگونه داشته باشیم.

کمال علیپور افزود: قائمشهر با توجه به ظرفیت‌های عالی ورزشی و درخشش ورزشکارانش در میدان جهانی نیازمند امکانات ورزشی اولیه و سالن‌های تخصصی در خور قهرمانانش است که این امر نیازمند پیگیری‌های مستمر و تامین اعتبارات از سوی مدیران و نمایندگان است.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول