اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:

ورزش روستایی گیلان توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: توجه به توسعه ورزشی در روستاهای گیلان در دستور برنامه وزراتخانه و اداره کل ورزش استان قرار دارد.

ورزش روستایی گیلان توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمد بابایی صبح امروز به همراه معاونان مدیر کل دیوان محاسبات استان از تمام طرح‌های عمرانی و ورزشی در تالش و آستارا بازدید کرد و روند ساخت طرح‌های نیمه تمام را مورد بررسی قرار داد.

وی، پیشرفت فیریکی پروژه‌ها را رو به رشد دانست و بیان کرد: در دولت نهم و دهم سرانه ورزشی کشور چندین برابر شده که تمام اینها مرهون انقلاب اسلامی و خون با برکت شهدا بوده است.

این مسئول، توجه به امر ورزش و اوقات فراغت جوانان را یکی از خواسته‌های مهم رهبری دانست و تصریح کرد: تمام دستگاه‌های مسئول و فرهنگی باید در این رابطه تلاش کنند و همکاری و هماهنگی بیشتری با اداره کل ورزش و جوانان گیلان داشته باشند.

وی، افزایش سرانه فضاهای ورزشی در روستاها را یکی از اقدام‌های ماندگار دولت برشمرد و افزود: توجه به ورزش روستاها یکی از موارد بسیار مهم است که در دستور کار وزارتخانه و اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد.

بابایی، گرایش و ترغیب جوانان به ورزش را یکی از ضروریات دانست و گفت: اگر بستر مناسبی فراهم شود جوانان از دام اعتیاد و ناهنجاری‌هایی اجتماعی رهایی می‌یابند و به طرف روح و جسم خود می‌پردازند.

وی اجرای برنامه‌های وسیع در حوزه فراغت جوانان را در دستور کار این اداره کل برشمرد و افزود: با تعامل و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی را در تابستان امسال از خود به جای بگذاریم.

به گزارش فارس، مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه هیئت همراه از فردین طهماسبی قهرمان کاراته اهل تالش که به دلیل آسیب‌دیدگی چند سال قبل قطع نخاع شده است، عیادت کرد و قول مساعد هرگونه کمک برای بهبود این قهرمان سال‌های نه چندان دور گیلان را داد تا شرایط بهتری برای ادامه زندگی داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول