اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور در ارومیه آغاز شد

خبرگزاری فارس: یازدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور صبح امروز در ارومیه آغاز شد.

یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور در ارومیه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه در رشته فوتبال که با شرکت 15 تیم در قالب چهار گروه برگزار می‌شود، دانشگاه‌های شهرکرد و جامع علمی - کاربردی تهران، محقق‌اردبیلی با ارومیه و پیام نور تهران با فنی و حرفه‌ای گیلان در زمین استادیوم تختی ارومیه به مصاف یکدیگر می‌روند.

همچنین دانشگاه‌های مازندران با صنعتی سهند تبریز، شهید بهشتی با شهید رجایی، فردوسی مشهد با خلیج فارس و شمال آمل با ولیعصر رفسنجان در زمین چمن‌خانه جوان ارومیه به دیدار هم می‌روند.

در رشته تنیس روی میز نیز که با شرکت 16 تیم در پردیس نازلو دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود رقابت‌های بخش تیمی با برگزاری 16 مسابقه آغاز می‌شود.

همچنین رقابت‌های تیمی رشته بدمینتون نیز با حضور 16 تیم در قالب هشت دیدار در سالن ورزشی اداره کل آموزش و پرورش ارومیه آغاز انجام می‌شود.

آیین رسمی افتتاح این مسابقات عصر امروز با حضور مسئولان وزارت علوم و تحقیقات و مسئولان استانی در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود.

رقابت‌های یازدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور 3500 ورزشکار در 12 رشته ورزشی شامل فوتبال، بسکتبال، والیبال، فوتسال، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو میدانی، تکواندو و کشتی آزاد و فرنگی از امروز آغاز و به مدت 10 روز در ارومیه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول