اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان

آقای مدیرعامل از حق ورزشکاران اصفهانی دفاع کنید

خبرگزاری فارس: با خط خوردن تمام ورزشکاران جانباز و معلول ایران از تیم‌های ملی ایران اعزامی به مسابقات پارالمپیک 2012 لندن، انتظار می‌رود مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با پیگیری این مسئله راه را برای حق‌خوری‌های آینده در قبال ورزش اصفهان ببندد.

آقای مدیرعامل از حق ورزشکاران اصفهانی دفاع کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات پارالمپیک لندن 2012 بلافاصله پس از پایان مسابقات المپیک 2012 آغاز می‌شود و همچون دوره گذشته ورزش اصفهان نماینده‌ای در رقابت‌های پارالمپیک که معتبرترین میدان رقابتی ورزشکاران جانباز و معلول است، نداشته باشد.

علی الهی، علی نادری، فرهاد رایگا، احمدرضا کاظمی و علیرضا مختاری ورزشکاران جانباز و معلول اصفهانی هستند که در رشته و ماده‌های مختلف سهمیه مسابقات پارالمپیک 2012 را کسب کرده‌اند اما هر یک به دلایلی در تیم اعزامی ایران حضور ندارند.

در حذف دسته جمعی ورزشکاران اصفهانی ردپای کمیته ملی پارالمپیک دیده می‌شود و این کمیته به دلایل مختلف حق ورزشکاران اصفهانی را نادیده گرفته و رایزنی‌های صورت گرفته از سوی هیئت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولان و هیئت نابینایان نتیجه‌ای دربر نداشته است.

چند روز قبل فرهاد رایگا و علیرضا مختاری دو ملی‌پوش اصفهانی تیم دوومیدانی به دیدار محمدرضا محمد جواهری مدیرکل اداره ورزش و جوانان رفته و خواستار پیگیری مرد اول ورزش اصفهان شدند.

جواهری در این دیدار حضوری به رایگا و مختاری قول مساعد برای پیگیری مشکل به وجود آمده شد اما این انتظار وجود دارد که پیگیری مدیرکل جدید به قول مساعد محدود نشود و در این خصوص رایزنی‌های لازم صورت گیرد تا شاید ورزشکاران جانباز و معلول اصفهانی یک بار دیگر شانس شرکت در رویداد مهم پارالمپیک را پیدا کنند.

پیش‌تر علیرضا نصرآزادانی چوب عدم حمایت مدیران ورزشی و استانی را خورد و ناعادلانه از تیم ملی تکواندو اعزامی ایران به المپیک خط خورد و این بار قرار این بلا بر سر ورزشکاران جانباز و معلول اصفهانی بیاید.

در این سال‌ها تجربه ثابت کرده که در ورزش ایران گاهی  رایزنی بیش از ارزش فنی برای یک ورزشکار نتیجه داده است و امیدواریم مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان اصفهان، حمایت از ورزشکاران اصفهانی را در سرلوحه کارهای خود قرار بدهد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول