اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران:

16 ورزشکار مازندرانی در المپیک و پاراالمپیک لندن حضور دارند

خبرگزاری فارس معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از حضور 16 ورزشکار مازندرانی در المپیک و پاراالمپیک 2012 لندن خبر داد.

16 ورزشکار مازندرانی در المپیک و پاراالمپیک لندن حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدهادی خلردی بعدازظهر امروز در حاشیه نشست سالانه پزشکی ورزشی مازندران در هتل سالاردره ساری در جمع خبرنگاران بیان داشت: هیئت پزشکی ورزشی مازندران فعالیت بسیار خوبی در بین ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی در استان دارد و ارائه‌دهنده خدمات پزشکی به ورزشکاران است.

وی افزود: به روسای ادارات و هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها ابلاغ شده که از ورود ورزشکارانی که بیمه ورزشی نیستند به سالن‌های ورزشی خودداری کنند.

خلردی از حضور 16 ورزشکار مازندرانی در المپیک و پاراالمپیک 2012 لندن خبر داد و بیان داشت: تمامی ملی‌پوشان مازندرانی در این رقابت‌ مهم در سلامتی کامل پزشکی ورزشی قرار دارند.

محمدرضا رشیدی دبیر هیئت پزشکی ورزشی مازندران نیز در این نشست گفت: در سال 90  با کمک ادارات و هیئت پزشکی ورزشی شهرستان‌ها سه مسابقه بین‌المللی را پوشش پزشکی دادیم.

وی از حضور پزشکان ورزشی در 180 مسابقه کشوری در سال 90 خبر داد و بیان داشت: در کنار این مسابقات پزشکان در 141 رشته ورزشی استانی و 232 رشته ورزشی شهرستانی نیز حضور فعال و مستمری داشتند.

رشیدی همچنین از بازدید مسئولان این هیئت از سالن‌های ورزشی مختلف در سراسر استان خبر داد و افزود: برای رعایت بهداشت و سلامتی ورزشکاران، بیشتر سالن‌های ورزشی توسط هیئت پزشکی ورزشی استان سم‌پاشی شد.

نایب رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران از رشد 5 درصدی بانوان ورزشکار بیمه شده مازندرانی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر 28 درصد ورزشکاران استان را بانوان تشکیل می‌دهند.

رز فولادی تصریح کرد: بانوان ورزشکار مازندرانی نسبت به سال‌های گذشته به صورت حرفه‌ای‌تر ورزش می‌کنند.

وی افزود: این هیئت از هر نظر همسو و هماهنگی خوبی با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان دارد.

نایب رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران از حضور دو ورزشکار زن مازندرانی در رقابت‌های المپیک و پاراالمپیک 2012 لندن خبر داد و اظهار داشت: سوسن حاجی‌پور و عالیه محمودی به عنوان دو ورزشکار مازندرانی در این مسابقات هستند.

فولادی از همکاری متقابل هیئت استان با شهرستان‌ها خبر داد و گفت: از هیئت‌های شهرستان‌ها می‌خواهیم که ارتباط و همکاری همه‌جانبه با هیئت استان داشته باشند. 

به گزارش فارس، در پایان نشست سالانه هیئت‌های پزشکی ورزشی استان بر اساس عملکرد و ارزیابی، شهرستان‌های محمودآباد، تنکابن و نکا، هیئت‌های برتر پزشکی ورزشی در سال 90  انتخاب شدند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول