اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان بویین زهرا:

احیای ورزش سبب گسترش فرهنگ سلامت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا گفت: احیای امر ورزش سبب گسترش فرهنگ سلامت در جامعه می‌شود.

احیای ورزش سبب گسترش فرهنگ سلامت می‌شود

محمدهادی طائفی در حاشیه جلسه بهداشت این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه طی دو سال اخیر شاخصه‌های رشد و سلامتی در شهرستان بویین زهرا به طور چشمگیری افزایش یافته است، اظهار کرد: لزوم تلاش همگانی از سوی شهروندان و مسئولان برای اشاعه بهداشت عمومی امری مهم و انکار‌ناپذیر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین‌ زهرا افزود: توسعه شبکه بهداشتی و درمانی در کشور همواره زمینه‌ای مناسب و بسیار خوب را در راستای ترویج فرهنگ سلامت ایفا می‌کند.

وی با اشاره به نقش ارزنده و ضروری ورزش در کلان شهر‌ها و مناطق مسکونی پرجمعیت تصریح کرد: امروز یکی از دغدغه‌هایی که احساس می‌شود، این است که بتوان با توجه و صرف هزینه، عرصه را برای تحرک بیشتر اجتماعی فراهم کرد و موجب افزایش شاخصه‌ سلامت شهروندی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه یکی از ضروریت‌های بسیار مهم امروز در حوزه سلامت توجه به زیرساخت‌های لازم در این زمینه است، عنوان کرد: لازم است که با دغدغه ویژه‌تر این مسئله از سوی مسئولان مورد بررسی قرار گرفته و چاره‌اندیشی صحیحی برای آن منظور گردد.

طائفی ترویج فرهنگ سلامت در مدارس و در بین دانش‌آموزان را از اهداف بسیار مهم در حوزه سلامتی برشمرد و تصریح کرد: مسئولان آموزشی باید با نگاه جامع‌تر در این زمینه نسبت به احیای هرچه بیشتر سلامت در مراکز اجتماعی اهتمام جدی‌ داشته و تلاش کنند.

وی با ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌های انجام شده در این شبکه در طول سال گذشته در زمینه توسعه بهداشت عمومی بیان کرد: برپایی همایش‌های مختلف بهداشتی و سلامتی در بخش‌های مختلف این شهرستان، دعوت از کارشناسان و اساتید مطرح در حوزه سلامت، اجرای طرح‌های فرهنگی در حوزه بهداشت، حضور در مناطق دورافتاده و کمتر توسعه‌یافته بویین زهرا، برگزاری جلسات متعدد در فرمانداری با شرکت مسئولان اجرایی این شهرستان، بازدید از شبکه‌های بهداشت در بخش‌های چهارگانه از جمله برنامه‌های شاخص شبکه بهداشت و درمان بویین زهرا در سال گذشته بوده است که بسیار نیز مورد رضایت قرار گرفته است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول