اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس هیئت فوتبال هرمزگان مطرح شد

تایید ثبت قرارداد 20 بازیکن آلومینیوم/ ورزشگاه 20 هزار نفری آماده میزبانی لیگ برتر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال هرمزگان ضمن تایید ثبت قرارداد 20 بازیکن تیم لیگ برتری آلومینیوم هرمزگان در این هیئت، از آماده‌سازی و استانداردسازی ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس برای میزبانی مسابقات لیگ برتر خبر داد.

تایید ثبت قرارداد 20 بازیکن آلومینیوم/ ورزشگاه 20 هزار نفری آماده میزبانی لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین وفایی سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به تمدید زمان مهلت ثبت قراردادهای بازیکنان لیگ برتری تا تاریخ 22 ماه جاری اظهار داشت: مسئولان و بازیکنان تیم لیگ برتری آلومینیوم هرمزگان عصر امروز در هیئت فوتبال هرمزگان حضور یافته و نسبت به ثبت قرارداد 20 بازیکن و چند تن از مربیان و کادر فنی خود از جمله میثاقیان و فرامرزی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در پروسه ثبت قراردادها اموری همانند تسویه و مجوز خروج استانی و مالیات از موارد مهم است، گفت: مسئولان این تیم در ثبت قرارداد بازیکنان مشکلی نداشتند و موفق به ارائه مدارک لازم در این راستا شدند.

رئیس هیئت فوتبال هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد وضعیت ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس بندرعباس و روند آماده‌سازی این ورزشگاه برای بازی‌های لیگ برتر افزود: این ورزشگاه یکی از ورزشگاه‌های خوب و نوساز کشور است که پس از بازدید مسئولان AFC و فدراسیون، مسئولان این ورزشگاه در پی رفع عیب‌ها با هدف رساندن شاخص‌ها به استانداردها شدند.

وفایی در ادامه اظهار امیدواری کرد: زمین فوتبال و جایگاه تماشاچیان و سایر بخش‌های مربوط به برگزاری مسابقات فوتبال در این ورزشگاه تا سه الی چهار روز قبل از برگزاری نخستین بازی تیم آلومینیوم در بندرعباس، آماده و مهیای میزبانی باشد.

این مسئول گفت: عمده‌ترین مشکل و ایراد گرفته شده، مربوط به آبخوری‌های این ورزشگاه بود که مشکلات این بخش به طور کامل برطرف شده است.

وی ادامه داد: بخش‌های دیگر همانند جایگاه خبرنگاران، رختکن‌ها و اتاق اجرایی نیز استانداردسازی و در جاهایی که نیاز به جابه‌جایی بود، جابه‌جایی‌ها صورت گرفته است.

رئیس هیئت فوتبال هرمزگان اضافه کرد: مسائل و نواقص جزئی مربوط به پیست موجود دور زمین نیز موجود بود که تماماً برطرف شده است.

این مسئول افزود: نور این ورزشگاه نیز براساس اندازه‌گیری‌های انجام شده به 900 لوکس رسیده است که طبق قوانین روشنایی در این حد استاندارد و قابل تایید است که مسئولان ورزشگاه طی روزهای آینده روشنایی را نیز افزایش و به بالای یک ‌هزار لوکس می‌رسانند.

وفایی هم‌چنین گفت: هر چند که این ورزشگاه به نام 20 هزار نفری شناخته می‌شود اما باید گفت که با تغییرات اعمالی و نصب صندلی‌ها، برای هر بازی می‌توان حدود 18 هزار و 500 بلیت فروخت.

وی در پاسخ به سؤالی ادامه داد: بلیت‌فروشی بازی‌های لیگ برتر فوتبال طبق قوانین برعهده هیئت‌های فوتبال استان‌ها گذاشته شده است، هر چند که باشگاه‌ها نیز می‌توانند امر بلیت‌فروشی را انجام دهند.

رئیس هیئت فوتبال هرمزگان با بیان اینکه دیگر هیچ مسابقه‌ای در سطح لیگ یک و لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی بندرعباس (محل سابق برگزاری مسابقات لیگ یک تا قبل از بهره‌برداری از ورزشگاه خلیج فارس) برگزار نمی‌شود و از این ورزشگاه بیشتر برای تمرینات تیم‌های مهمان در لیگ برتر و مسابقات استانی و شهرستانی استفاده می‌شود.

وفایی هم‌چنین به موضوع مثبت شدن دو نفر از دست‌اندرکاران تیم لیگ یکی شهرداری بندرعباس اشاره و گفت: پزشکیار و یکی از بازیکنان این تیم دوپینگی شناخته شده‌اند که در این راستا امتیازی از این تیم کسر نخواهد شد و جریمه‌ها به جریمه‌های شخصی محدود خواهد شد.

وی در این راستا یادآور شد: ‌تاکنون هیچ قراردادی مربوط به بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری بندرعباس در هئیت فوتبال هرمزگان به ثبت نرسیده است.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول