اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت سرپرست فدراسیون تیر و کمان از اخلاق اسلامی ورزشکاران

ورزشکاران ایرانی پس از موفقیت در آمریکا نماز شکر به جا آوردند

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون تیر و کمان گفت: تیراندازان تیر و کمان جمهوری اسلامی پس از موفقیت در مسابقات برگزار شده در کشور آمریکا نماز شکر به جا آوردند.

ورزشکاران ایرانی پس از موفقیت در آمریکا نماز شکر به جا آوردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدعلی شجاعی پیش از ظهر امروز در دیدار کادر فنی و راه‌یافتگان به مسابقات المپیک 2012 با آیت‌الله حائری‌شیرازی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم ابراز کرد: حضور در جمع روحانیون و علمای اخلاق نعمت بزرگی است که نصیب ورزشکاران می‌شود.

وی ورزشکاران را سفیران جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی دانست و افزود: این افراد باید موجب افتخار اسلام و ایران در سرتاسر جهان شوند.

سرپرست فدراسیون تیر و کمان با بیان اینکه ورزش تیراندازی مورد تاکید اسلام قرار گرفته است گفت: این دیدار در راستای تأکیدات مراجع و علما بر ارتباط میان ورزشکاران با مباحث دینی صورت گرفته و به یقین استفاده‌های معنوی فراوانی نصیب ورزشکاران شده است.

وی خواستار تداوم این‌گونه دیدارها شد و گفت: باید ورزشکارانی تربیت شوند که برای اسلام و ایران افتخار کسب کنند.

شجاعی با بیان اینکه تیراندازان تیر جمهوری اسلامی پس از موفقیت در مسابقات برگزار شده در کشور آمریکا نماز شکر به جا آوردند ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای ملت ایران باشیم و ورزشکاران نیز افتخارآفرینی در مجامع بین‌المللی را ادامه دهند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول