اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

تقویت تعاونی‎های ورزشی اسپانسر خوبی برای فعالیت‎های ورزشی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت تعاونی‎های ورزشی اسپانسر خوبی برای فعالیت‎های ورزشی است.

تقویت تعاونی‎های ورزشی اسپانسر خوبی برای فعالیت‎های ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی امامی شامگاه چهارشنبه در جمع اعضای هیئت رئیسه اسکواش استان گلستان اظهار داشت: اگر تعاونی ورزشی ایجاد شود بانک توسعه ایران این آمادگی را دارد که در این بخش سرمایه‎گذاری کرده و تسهیلات مورد نیاز را مهیا کند که این موضوع پشتوانه و اسپانسر خوبی برای فعالیت‎های ورزشی محسوب می‎شود.

وی توجه به مسئله اقتصاد را بسیار مهم خواند و یادآور شد: اگر قدرت خرید وجود نداشته باشد قدرت آموزش نیز وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آینده ورزش استان به آینده سرنوشت اقتصادی گره خورده است لذا اگر رفاه اقتصادی و پایه درآمد مردم استان تغییر یابد و سیر صعودی به خود بگیرد شاهد شکوفایی در بسیاری از زمینه‎ها خواهیم بود.

امامی با اشاره به اینکه اقتصاد به خاطر آثار و برکات آن در زندگی شخصی و موضوعات عمومی، کاملا مشهود و آشکار است متذکر شد: باید در تولید ثروت، درآمد و ارزش افزوده تلاش جدی صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه درآمد استان متکی به کشاورزی است اذعان کرد: گلستان در رتبه بهره‎وری کشور 25 است که نشان از فقر و محرومیت دارد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای ایجاد زیرساخت‎ها در بخش کشاورزی به عنوان سرمایه ملی باید توجه ویژه‎ای صورت بگیرد و در این زمینه هر چه ارزش افزوده بالاتر رود قدرت سرمایه‎گذاری و استفاده از ظرفیت‎های مختلف برای آحاد جامعه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

امامی متذکر شد: ورزش اسکواش گلستان از لحاظ منطقه‎ای و ملی امتیازات زیادی دارد که فرصت خوبی برای سرمایه‎گذاری می‎تواند ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه آینده روشنی برای ورزش اسکواش گلستان وجود دارد اذعان کرد: زمانی که انسجام و یکپارچگی همچنین حس منافع مشترک وجود داشته باشد تصمیمات خوبی اتخاذ خواهد شد که آثار و برکات آن گواه بر این مدعاست.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول