اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرهنگسرای ولاء

رقابت فرهنگی ــ ورزشی کانون‌های مساجد جنوب پایتخت

خبرگزاری فارس: رقابت فرهنگی ــ ورزشی کانون‌های مساجد جنوب پایتخت با حضور نمایندگان نوجوانان و جوانان شهرری برگزار می‌شود.

رقابت فرهنگی ــ ورزشی کانون‌های مساجد جنوب پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای ولاء، نوجوانان و جوانان کانون های مساجد قبله تهران در سه محور فوتبال، روزنامه دیواری و وبلاگ‌‌نویسی به نام "جام اخلاق و شهدای ری" فرهنگسرای ولاء، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این رقابت‌ها به منظور ترویج و گسترش اخلاق در فعالیت‌های فرهنگی ورزشی و تکریم و زنده نگه داشتن یاد شهدای محلات شهرری به همت فرهنگسرای ولاء و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس شهرستان ری و شهرداری منطقه 20 برگزار می‌شود.

رقابت نوجوانان و جوانان در قالب 60 گروه است که از قبل در مراکز فرهنگی‌ ـ هنری منطقه 20، مساجد و هیئت‌های جنوب پایتخت، جهت رقابت با رده سنی خود ثبت‌نام به عمل آورده‌اند.

مسابقات فوتبال جام اخلاق و شهدای ری با 20 مسابقه در روز، در محله‌های ظهیرآباد، نفرآباد و 13 آبان از شنبه 13 تا 29 تیر ماه، ساعت 8 تا 10 و 18 تا 20 برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری این مسابقات فوتبال، کارگاه‌های آموزشی روزنامه دیواری و وبلاگ‌نویسی برگزار و سپس به آثار تولیدی که به نام شهدای محلات آثاری را در دو قالب ذکر شده ایجاد می‌کنند، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

اختتامیه این برنامه با معرفی برگزیدگان وبلاگ، روزنامه دیواری، با معرفی سه تیم برتر نوجوانان، سه تیم برتر جوانان و در حوزه فوتبال نفرات برتر اخلاق که نفر برتر از لحاظ اخلاقی هستند، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول