اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

همدان جزو 5 استان برتر ورزشی کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به وضعیت ورزشی استان گفت: همدان به لحاظ ورزشی جزو پنج استان برتر کشور است.

همدان جزو 5 استان برتر ورزشی کشور است

سیدعبدی افتخاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در همدان اظهار داشت: تمام مسئولان اجرایی و فدراسیون کشور و آسیا نهایت رضایت را از این میزبانی دارند.

وی گفت: سالن سنگنوردی همدان به لحاظ برخورداری از امکانات سالن کم‌نظیری است و امکانات آن کاملاً استاندارد است و مسابقات نیز در سطح یک برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: ورزش همدان رشد و توسعه بسیار چشمگیری داشته و زیرساختی که ظرف پنج سال اخیر در استان آماده شده این استان را می‌تواند در آینده به سطح بالای کشوری برساند.

وی ابراز داشت: سال گذشته بالغ بر 300 نفر از همدان به اردوهای تیم ملی اعزام داشته‌ایم، همچنین میزبانی 120 مسابقه را داشته‌ایم که پیش‌بینی می‌شود امسال در همه رده‌ها رشد چشمگیری در میزبانی و همچنین اعزام به مسابقات داشته باشیم.

افتخاری ادامه داد: استان همدان بعد از استان‌های مازندران و تهران سومین استانی است که در المپیک بیشترین ورزشکار را داراست.

وی اظهار داشت: بالغ بر 200 پروژه در دولت‌های نهم و دهم در همدان به بهره‌برداری رسیده و بالغ بر 120 پروژه در دست اقدام داریم که در تلاش هستیم تا پایان سال 92 تمام این پروژه‌ها را افتتاح کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: امروز همدان در غرب کشور از لحاظ زیرساخت‌های ورزشی از بقیه استان‌ها جلوتر است و در سطح کشور نیز جزو پنج استان برتر هستیم.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول