اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت‌بدنی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح کاشان خبر داد

تشکیل شورای راهبردی ورزش در نیروهای مسلح کاشان

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی اداره بازنشستگی نیروهای مسلح کاشان از تشکیل شورای راهبردی ورزش در این اداره خبر داد.

تشکیل شورای راهبردی ورزش در نیروهای مسلح کاشان

سید مهدی ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با تشکیل شورای راهبردی ورزش اداره بازنشستگی نیروهای مسلح کاشان کمیته‌های تربیت بدنی، پیشکسوتان، آموزش و سایر بخش‌ها فعالیت خود را برای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی با هدف تقویت روحی و جسمانی بازنشستگان آغاز کرده‌اند.

وی برگزاری همایش‌های پیاده‌روی هفتگی خانوادگی بازنشستگان نیروهای مسلح کاشان، کوه‌گشت و دشت‌گشت‌های خانوادگی، همایش‌های دوچرخه‌سواری ویژه بازنشستگان، اردوهای رفاهی تفریحی ورزشی و دیگر گردهمایی‌هایی ورزشی را از اولویت‌های حوزه ورزش اداره بازنشستگی نیروهای مسلح کاشان برشمرد.

مسئول ورزش اداره بازنشستگی نیروهای مسلح کاشان در ادامه بر توجه هر چه بیشتر به امور رفاهی، تفریحی و ورزشی بازنشستگان از جمله نیروهای مسلح تأکید کرد و گفت: نیروهای مسلح حافظ امنیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور هستند و توجه به بازنشستگان این نیرو، تقویت روحیه آنان را به همراه دارد.

ذاکری با اشاره به تلاش برای گسترش فعالیت‌های این مجموعه به منظور ارائه خدمات مطلوب حوزه ورزش به بازنشستگان متذکر شد: انتظار می‌رود با همکاری نهادهای شهرستان از جمله اداره کل ورزش و جوانان کاشان گام‌های مؤثری برای جذب بازنشستگان به ورزش برداشته شود.

وی، تربیت بدنی بازنشستگان نیروهای مسلح کاشان را نیازمند کمک فکری و مساعدت افراد صاحب‌نظر در حوزه ورزش برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های ورزشی این قشر از جامعه دانست.

این مسئول با اشاره به اهمیت ورزش برای بازنشستگان، ابراز داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود نیز اشاره کرده‌اند، ورزش برای جوان‌ها لازم و برای مسن‌ترها واجب است، بنابراین با استناد به این فرموده ارزشمند از عموم عزیزان بازنشسته می‌خواهیم از ورزش غافل نشوند.

مسئول ورزش اداره بازنشستگی نیروهای مسلح کاشان با بیان اینکه توجه به بازنشستگان موجب افزایش انگیزه افراد در حال خدمت نیز می‌شود عنوان کرد: فعالیت‌های ورزشی برای ایجاد و ارتقای سلامت و حفظ روحیه و نشاط اعضای جامعه پیشکسوتان سپاه لازم و ضروری است.

ذاکری بر سیاست‌های حمایتی جامعه برای قرار گرفتن ورزش در سبد خانوار تأکید کرد و گفت: با قرار گرفتن ورزش در سبد خانوار خانواده‌ها ضمن حذف هزینه‌های درمانی، سلامت خانواده و جامعه نیز تضمین می‌شود.

اداره بازنشستگی نیروهای مسلح شهرستان کاشان با یک‌هزار و 320 عضو بازنشسته سپاهی، ارتشی و نیروی انتظامی، بیش از 6 هزار و 600 هزار خانوار را زیر پوشش دارد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول