اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

روح ورزش مهم‌تر از کسب مقام و جام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: روح اصلی ورزش به مراتب مهم‌تر از کسب مقام‌هایی است که در خاطره‌ها باقی نمی‌ماند.

روح ورزش مهم‌تر از کسب مقام و جام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در آستانه نخستین سالگرد درگذشت روح‌الله داداشی قهرمان پرورش‌اندام ایران و جهان، بهروز منتقمی عصر امروز به همراه برخی از مدیران ورزشی استان با حضور در منزل مرحوم داداشی با خانواده این قهرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار منتقمی با بیان اینکه درگذشت روح‌الله داداشی که از جمله ورزشکاران با اخلاق و تاثیرگذار کشورمان بود، آسیب بزرگی به ورزش استان و کشور وارد کرد، گفت: به طور قطع این آسیب جبران‌ناپذیر است چراکه ما یک ورزشکار با اخلاق و پهلوان‌منش را از دست دادیم.

وی با تاکید بر اینکه ورزش دارای روحی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: روح اصلی ورزش پهلوانی و جوانمردی است و به طور قطع کسب مقام‌ها و جام‌ها اگرچه ارزشمند بوده اما بدون خصلت‌های نیکویی چون پهلوانی و جوانمردی ارزشی نخواهد داشت.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: مقوله ورزش در ایران یک تفاوت بزرگ و اصلی با دیگر کشورها داشته و این است که ما به روح ورزش توجه بیشتری داریم.

منتقمی گفت: به همین دلیل است که در میان هزاران قهرمان ورزشی برای مردم ما بزرگانی چون روح‌الله داداشی و جهان پهلوان تختی الگو می‌شوند.

وی اظهار داشت: به طور قطع جوانانی که تازه وارد میادین ورزشی شده‌اند، باید از پهلوانان و جوانمردان الگوبرداری کرده و هدف اصلی خود را نه تنها قهرمانی که کسب خصلت‌های پهلوانی قرار دهند.

وی تاکید کرد: الگوی همه ما حتی پهلوانان و جوانمردان مولای متقیان علی (ع) است و ملت ایران با بهره‌مندی از بزرگانی چون حضرت امیر (ع) در مسیر موفقیت گام برمی‌دارند.

در این دیدار که با حضور خانواده مرحوم روح‌الله داداشی برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان آمادگی این اداره برای برگزاری مراسم باشکوه نخستین سالگرد درگذشت این قهرمان ورزشی و اخلاق‌مدار را اعلام کرد.

همچنین علی داداشی برادر روح‌الله داداشی نیز از ابراز همدردی جامعه ورزشی کشور به ویژه ورزشکاران استان البرز، مدیران ورزشی و بالاخره مردم استان البرز قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول