اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز نخست مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا

نتایج رقابت ورزشکاران در رشته سرطناب اعلام شد

خبرگزاری فارس: در روز نخست مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا نتایج رقابت ورزشکاران نوجوان و جوان در رشته سرطناب اعلام شد.

نتایج رقابت ورزشکاران در رشته سرطناب اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در روز نخست مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا و در مرحله مقدماتی سرطناب در گروه B "یولیا کیشکینوا" از قزاقستان، "افسانه میراحمدی" از ایران، "میوا اوبا" از ژاپن، هر سه با نتایج برابر در رده اول تا سوم قرار دارند.

"مینا آرمیده" از ایران، "اسل مارلنوا" از قزاقستان به طور مشترک در رتبه چهارم "سیونگان کیم" از کره در رتبه ششم، "شیده هراوی" از ایران در مکان هفتم، "اسما شمس‌آبادی" از ایران در مکان هشتم، "یاسمین سرچشمه‌پور" از ایران و "ساحل مایلی" در رتبه در رتبه نهم و دهم قرار دارند.

در این بخش در رقابت‌های دختران 10 شرکت‌کننده وجود دارد.

در بخش پسران گروه B "محمدحسین عبدالرحمانی" از ایران، "پوریا بختیاری" از ایران، "دسکی زوکفی" از سنگاپور، "ابوالفضل حسن‌پور" از ایران، "هوینین گشیوبان" از هند، "محمدمهدی جلیلی" از ایران، "سجاد مستجب الدعوه" از ایران، "پانفیلو" از قزاقستان،" راکساچات" از تایلند و "سباستین تام" از هنگ گنگ هر 10 نفر با امتیازات مشترک در رتبه نخست قرار دارند.

در رتبه یازدهم و دوازدهم نیز "پوریا رسولی" از ایران، "آلیشر مارات" از قزاقستان قرار دارند.

در قسمت نوجوانان در این رشته 12 شرکت‌کننده شرکت کرده است.

در قسمت نوجوانان در گروه دختران A "هامی چو" از کره "یلنا گرونیاشینا" از قزاقستان، "سولا کیم" از کره مشترکاً با امتیاز 3.46 اول شدند.

در قسمت پسران نوجوانان A "سیونگون چو" از کره، "جونگون چون" از کره، "محمدحسین دسترنج" از ایران، "هانول کیم" از کره، "توهیم ویکاس ساتارکار" از هند، "تومواکی تاکاتا" ار ژاپن با امتیاز مشترک 4.77 تمام این ورزشکاران در نفرات برتر قرار گرفتند.

در قسمت جوانان و رشته سرطناب در قسمت دختران، "هسیو جولین" از تایپه، "تسوکاسا میزوگوچی" از ژاپن، "سول سا" از کره، "وینگ یو وو" از هنگ کونگ مشترکاً اول شدند.

"اریالیم بکنووا" از قزاقستان، "روشان کنزاکمت" از قزاقستان، "کبری لکزیفر" از ایران، "مهسا خدادوستی" از ایران، "کیمیا نگاهداری" از ایران، "کبری آرمیده" از ایران، "یوگینیا گوربونوا" از قزاقستان به ترتیب پنجم تا یازدهم شدند.

در قسمت جوانان و آقایان "روزی چن" از کشور چین، "ایمان ادریسی" از ایران، "سعید همتی" از ایران، "دایسوکه ایچیمیا" از ژاپن، "حامد جعفری" از ایران، "ایمان کمالی" از ایران،  "هونگیل کیم" از کره، " گاریو کامر" از هند، "سانگبو سئو" از کره، "احمدرضا سلگی" از ایران، " سیدمحمد یوسفی" از ایران تمام این ورزشکاران با امتیاز مشترک 6.93 در رتبه نخست ایستادند.

در رتبه دوازدهم "بیجی لی" از چین، در رتبه سیزدهم "سایان ایکاوو" از قزاقستان و "سندیپ مایتی" از هند قرار گرفتند.

در رتبه پانزدهم "ساجان لیمبو" از هند در رتبه شانزدهم "تزو هسیانگ" از چین تایپه و "الکساندر کارکلینایتیس" از قزاقستان در رتبه شانزدهم قرار گرفت.

در این رشته در بخش آقایان 17 شرکت‌کننده از کشورهای مختلف قرار دارد.

دور نیمه نهایی این مسابقات از فردا 9 صبح در همدان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول