اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی:

14 استان کشور دارای ساختمان اداری پزشکی ورزشی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: از بین 31 استان کشور برای 14 هیئت ورزشی، ساختمان مجهز اداری پزشکی ورزشی خریداری شد.

14 استان کشور دارای ساختمان اداری پزشکی ورزشی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، غلامرضا نوروزی بعدازظهر امروز در نشست سالانه هیئت پزشکی ورزشی مازندران در ساری گفت: ساختمان ویژه‌ای برای هیئت‌های پزشکی ورزشی خریداری شد.

نوروزی افزود: در حال حاضر از بین 31 استان کشور برای 14 هیئت ورزشی ساختمان مجهز اداری پزشکی ورزشی خریداری شد که ساختمان هیئت پزشکی ورزشی مازندران نیز با اختصاص بودجه لازم به‌زودی خریداری می‌شود.

وی تصریح کرد: قرار بود در ابتدای سال 91 ساختمان اداری پزشکی ورزشی در ساری خریداری شود که به دستور وزیر ورزش و جوانان به علت افتتاح پروژه ورزشی‌های نیمه کاره به تعویق افتاد.

نوروزی در ارزیابی و عملکرد هیئت‌های ورزشی به رتبه ششم مازندران اشاره کرد و بیان داشت: نسبت به سال‌های گذشته، هیئت پزشکی ورزشی مازندران در جذب ورزشکاران بیمه‌شده رشد چشمگیر داشته است.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از رشد مکانات خوب پزشکی در کشور خبر داد و تصریح کرد: در سال‌های گذشته ورزشکار با کوچک‌ترین مصدومیت ورزش قهرمانی را رها می‌کردند، زیرا به آن صورت تجهیزات پزشکی برای ورزشکاران فراهم نبود.

وی بیان داشت: در حال حاضر بهترین امکانات و تجهیزات پزشکی در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار دارد و در صورت مصدومیت ورزشکار و قهرمان ملی بهترین امکانات در اختیار ورزشکار قرار می‌گیرد.

نوروزی گفت: مهم‌ترین مشکل کنونی ورزشکاران و قهرمانان، آسیب‌دیدگی آنان است که این دغدغه و مشکل با فراهم شدن تجهیزات پزشکی برطرف می‌شود.

در ادامه علی دهقان رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران گفت: بیش از 20 درصد ورزشکاران راه یافته المپیکی از مازندران هستند که این سرآمد بودن ورزشکاران مازندرانی را می‌رساند.

وی افزود: هیئت پزشکی ورزشی با توجه به ارائه خدمات با 21 اداره و 46 هیئت ورزشی و ورزشکاران مختلف رشته‌های ورزشی، خدمات‌رسانی می‌کند.

دهقان از وجود 144 هزار ورزشکار بیمه شده مازندرانی در سال 90 خبر داد و یادآور شد: آمار ورزشکاران بیمه شده نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی در کشور داشته است.

وی مهم‌ترین مشکل هیئت پزشکی ورزشی مازندران را نداشتن ساختمان مجهز و اداری عنوان کرد و اظهار داشت: فضای ساختمان فعلی هیئت با توجه به حضور مکرر ورزشکاران و ملی‌پوشان و تجهیزات لازم جوابگو نیست.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی مازندران از برگزاری کلاس‌های مختلف پزشکی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در مسابقات رسمی کشور و استانی به روسا هیئت‌ها ابلاغ شده که در صورت حضور نداشتن پزشک و آمبولانس هیچ مسابقه‌ای برگزار نشود.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول