اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور بین‌المللی کشتی:

تفکرات کور منطقه‌ای ورزش کهگیلویه و بویراحمد را فلج می‌کند

خبرگزاری فارس: داور بین‌المللی کشتی گفت: تفکرات کور سردسیری، گرمسیری ورزش کهگیلویه و بویراحمد را فلج می‌کند.

تفکرات کور منطقه‌ای ورزش کهگیلویه و بویراحمد را فلج می‌کند

محمدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: برای ارتقای ورزش و به خصوص ارتقای سطح کار ورزشکاران در سطوح بالا باید در بدنه وزارت ورزش و جوانان دارای کرسی باشیم.

رئیس کمیته داوران هیئت کشتی این استان تصریح کرد: باید قبول کنیم که داشتن روابط و تعامل در ورزش اجتناب‌ناپذیر است و این مسئله حتی در سطوح بین‌المللی نیز وجود دارد، همچنان که در بسیاری از موارد دیده شده که حق ورزشکاران ما در مسابقات بین‌المللی و جهانی به دلیل نداشتن روابط قوی ضایع شده است.

داور بین‌المللی کشتی استان در ادامه خاطرنشان کرد: قطعا اگر استان ما کسانی را در سطوح بالای ورزش داشت عبدالحسین جهانبخش کشتی‌گیر نوجوان و پرقدرت ما که مقام‌های بین‌المللی را در کارنامه خود دارد به راحتی از لیست تیم ملی حذف نمی‌شد.

رحیمی یکی از معضلات اصلی ورزش استان را نبود زیرساخت‌های قوی و کمبود اعتبارات در ورزش عنوان کرد و  افزود: این مسئله باعث دلسردی و ناامیدی ورزشکاران ما شده است.

این داور بین‌المللی استان که سوت زدن در مسابقات ملی و جهانی زیادی را در کارنامه خود دارد، عنوان داشت: در استان حدود 53 داور ملی داریم که در صورت توجه آینده بسیار خوبی در داوری کشور خواهند داشت.

وی به اهمیت برگزاری کلاس‌های داوری اشاره کرد و افزود: هیئت کشتی استان تاکنون کلاس‌های متعددی برای ارتقای سطح داوری کشتی در استان برگزار کرده که بسیار مؤثر بوده و با استقبال داوران هم‌استانی مواجه شده است.

رحیمی ابراز امیدواری کرد که در صورت تخصیص اعتبارات بیشتر سعی خواهیم کرد کلاس‌های داوری با حضور اساتید بنام کشوری و جهانی در استان داشته باشیم.

رحیمی عنوان کرد: آفت اصلی و زنگ خطر ورزش استان حواشی بی‌اساس و تفکر سردسیری و گرمسیری حاکم بر ورزش است که امیدواریم هرچه زودتر از ورزش استان رخت بربندد و جای خود را به خردورزی و شایسته‌سالاری دهد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول