اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بومهن خبر داد

جلوگیری از 730 مورد ساخت و ساز غیرمجاز

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن از مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر از طریق برخورد با متخلفان در 730 مورد خبر داد.

جلوگیری از 730 مورد ساخت و ساز غیرمجاز

محمدرضا آهنگران امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه فعالیت واحد کنترل شهرداری بومهن قابل قبول است.

وی ادامه داد: این واحد علاوه بر مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، چهار مورد جلوگیری از تصرف اراضی ملی، 20 مورد رفع اثر بناهای غیرمجاز و 35 مورد همکاری با واحدهای اجرائیات را نیز در کارنامه موفق خود ثبت کرده است.

آهنگران اضافه کرد: شهرداری بومهن در راستای مقابله با تعدی به حقوق بیت‏المال از هیچ کوششی دریغ نمی‏کند.

* بومهن، شهری در مسیر توسعه

شهردار بومهن، این شهر را خطه‏ای در مسیر توسعه، پیشرفت و برخوردار از موقعیت‏های ویژه اقتصادی خواند.

وی ادامه داد: این شهر در مسیر دو شاه‏راه ترانزیتی و پراهمیت مواصلاتی شمال و جنوب کشور یعنی محور هراز و جاده دماوند-فیروزکوه قرار دارد.

آهنگران اضافه کرد: از سوی دیگر بومهن به عنوان آخرین شهر شهرستان تهران در شمال شرق استان تهران مدخل ورودی استان‏های شرقی و شمالی کشور نیز قلمداد می‏شود.

شهردار بومهن افزود: این شهر از دیرباز تاکنون به دلیل برخورداری از آب و هوایی مناسب در نقش منطقه ییلاقی مجاور پایتخت نیز ایفای نقش می‏کند.

وی ادامه داد: وجود شاخص‏های بارز طبیعی، تاریخی و مذهبی از بومهن شهری مستعد برای توسعه توریسم ساخته است.

آهنگران، راه‏اندازی آزادراه تهران-پردیس و توسعه آن تا بومهن از سوی دولت‏های نهم و دهم را فرصتی دیگر برای توسعه همه‏جانبه این شهر دانست.

شهردار بومهن تصریح کرد: با افتتاح این مسیر مواصلاتی، فاصله بومهن تا پایتخت به 20 کیلومتر تقلیل و عملا این شهر را به تهران متصل کرده است.

وی اضافه کرد: راه‏اندازی مسیرهای کنارگذر جنوبی و شمالی بومهن در آینده‏ای نزدیک نیز رفت و آمد در این خطه را با سهولت بیشتری همراه می‏سازد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول