اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور در جمع مدیران استان زنجان:

ساخت مسکن به جایی برسد که کاملا به ‌روز شود/هر زوج، یک خانه

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت:با تاکید بر اینکه باید ساخت مسکن را به جایی برسانیم که مسکن کاملا به ‌روز شود، خاطرنشان کرد: باید هر جوانی که ازدواج می‌کند یک کلید خانه تحویل بگیرد.

ساخت مسکن به جایی برسد که کاملا به ‌روز شود/هر زوج، یک خانه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در جمع مدیران استان زنجان اظهار داشت: ظرفیت و توان ملت ایران بسیار بالا است و در حال حاضر کار 55 ساله در مدت هشت سال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اگر تصمیم‌ بگیرند کاری را انجام دهند حتما آن کار را انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: بر اساس فرموده پیامبر اکرم (ص) علم اگر در ثریا هم باشد شخصیت‌هایی از ایران به آن دست پیدا می‌کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه حدیث پیامبر اکرم (ص) یک اشاره‌ای به عظمت و توانایی ملت ایران است، ادامه داد: این حدیث بیانگر کمال‌جویی ملت ایران است.

وی در زمینه احداث واحدهای مسکن مهر در کشور تصریح کرد: برخی از دوستان انقلابی این کار را شدنی نمی‌دانستند و باور نداشتند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه همه مسئولان با تصمیم‌گیری و همت خود دست به دست هم دادند تا ملت را صاحب‌خانه کنند، اضافه کرد: افتتاح 52 هزار و 21 واحد مسکن در استان زنجان موفقیت خوبی است.

وی با تاکید بر اینکه خدا را شاکر هستیم که استان زنجان نخستین استانی است که موج نخست ثبت‌نام برای مسکن‌دار شدن را به پایان رسانده است، افزود: اکنون این واحدها در استان به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید ساخت مسکن را به جایی برسانیم که مسکن کاملا به ‌روز شود، خاطرنشان کرد: باید هر جوانی که ازدواج می‌کند یک کلید خانه تحویل بگیرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه همه نیازها و امکانات مربوط به ساخت مسکن مثل سیمان، فولاد و پول در کشور وجود دارد، ادامه داد: در آغاز دولت نهم ظرفیت تولید سیمان در کشور 32 میلیون تن بود که در حال حاضر این ظرفیت به بیش از 76 میلیون تن رسیده است.

احمدی‌نژاد اظهار داشت: تا پایان امسال ظرفیت تولید سیمان به 88 میلیون تن می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار و گزارشات جهانی ایران رتبه هفدهم اقتصاد را در جهان دارد، افزود: تا دو سال آینده این رتبه به رتبه پانزدهم ارتقا پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باید با همت و تلاش در مورد مسائل کشور به روز و پایه‌ای عمل کنیم.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول