اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل تاکید کرد

تشکیل کمیته رفع معایب مسکن مهر در اردبیل

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: کمیته‌ای ویژه با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان و ذیربط باید با سرکشی به تمام واحدهای مسکن مهر در استان اردبیل نواقصات احتمالی این واحدها را جمع‌بندی و به شورای مسکن ارائه کند.

تشکیل کمیته رفع معایب مسکن مهر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار داشت: در تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر با برخی مشکلات و نارسایی‌های جدی مواجه هستیم که این امر موجب نارضایتی متقاضیان مسکن مهر شده که در این باب باید این نواقصات به سرعت شناسایی و رفع شود.

رئیس شورای مسکن استان اردبیل شرکت‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز و فاضلاب را موظف کرد به همراه سایر دستگاه‌های ذیربط با سرکشی به تمام واحدهای مسکن مهر در جای جای استان اردبیل مشکلات و نواقص احتمالی را ارزیابی کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

این مسئول در ادامه سخنان خود ابراز داشت: در بخشی از این واحدهای مسکونی که به شکل خود مالکین و قرارداد چهار جانبه اجرا می‌شود تمام مسئولیت‌ها با صاحبان واحدهاست اما در واحدهایی که به شکل تعاونی احداث می‌شود ضرورت دارد دستگاه‌های خدمات‌رسان به شکل کامل بستر سکونت واقعی را فراهم کرده و در واگذاری انشعاب برخی معایب و معضلات را برطرف کنند.

صابری گفت: در کنار شرکت‌های خدمات‌رسان مجموعه راه و شهرسازی، تعاون، دفتر فنی و مدیر پروژه باید در این بازدیدها مشارکت داشته باشند تا در کمتر از یک هفته معایب احتمالی شناسایی شده و نسبت به رفع آن به سرعت اقدام شود.

استاندار اردبیل در ادامه به بازدید هفته‌های اخیر خود از تمام پروژه‌های مسکن مهر در جای جای استان اردبیل اشاره کرد و افزود: مجموع پروژه‌های مسکن مهر ما در سطح استان با برخی نارسایی‌ها مواجه است که اگر حل نکنیم این مشکلات خود به خود به موج‌سواری انتقادات ناجوانمردانه مبدل می‌‌‌‌‌‌شود که اگر در این زمینه بی خیال شویم این مشکلات به معضلات بزرگ تبدیل می‌شود.

صابری بیان داشت: باید در عمل به تعهدات خود در حوزه مسکن مهر طبق قوانین و مقررات کشوری عمل کنیم چراکه قرار است شرکت‌های خدمات‌رسان به ازای هر واحد مسکونی مابه‌‌التفاوت واگذاری انشعابات خود را با نرخ پایین دریافت کنند.

وی ادامه داد: نباید در این اقتصاد خدمات‌ ارائه شده همه مسکن مهر را اعم از خود مالکین، تعاونی و چهار جانبه محاسبه کنیم چرا که قرار نیست به همه متقاضیان امکانات رایگان زیرساختی و یا با تخفیف ارائه شود.

استاندار اردبیل بیان داشت: سقف سهمیه اختصاص یافته به استان 38 هزار واحد است و بیشتر از آن نیز می‌توانیم به ساخت و ساز مسکن مهر اقدام کنیم چرا که با بهره‌گیری از موفق‌ترین مدل مسکن مهر خود مالکین می‌توانیم به تولید انبوه در این زمینه اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای مسکن استان اردبیل از مدیران بانک‌های عامل خواست با کمترین سختگیری در پرداخت اجازه دهند عده زیادی از تسهیلات مسکن مهر برخوردار شوند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول