اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

مقاوم‏سازی مسکن مهر جدی‏ گرفته شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: ایمن‏سازی و مقاوم‏سازی مسکن مهر بسیار مهم است و باید به آن توجه شود.

مقاوم‏سازی مسکن مهر جدی‏ گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز و با حضور معاون فنی و عمرانی استاندار تهران، قاسمی‏فرزاد فرماندار شهرستان دماوند، معاون عمرانی فرماندار، اعضای شورای اسلامی و شهردار آبعلی و رئیس اداره راه و ترابری رودهن، از طرح‏ها و پروژه‏های عمرانی و شهری آبعلی بازدید شد.

در این بازدید سه ساعته که از پروژه‌های عمرانی و شهری آبعلی انجام شد، معاون عمرانی استاندار تهران با حضور در محل اجرای پروژه‌های عمرانی این شهر با توضیحاتی که فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان ارائه کردند، در جریان روند اجرای کار قرار گرفت و مسائل و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.

معاون عمرانی استاندار تهران و فرماندار شهرستان دماوند پس از بازدید از پروژه‏های عمرانی شهر آبعلی که شامل پروژه عمرانی تعریض محور هراز حد فاصل آبعلی تا امامزاده هاشم، پل زیرگذر مشاء، محل احداث مسکن مهر آبعلی در منطقه مبارک‏آباد و همچنین محل احداث CNG شهر آبعلی بود، دستورات لازم را جهت پیگیری مسائل به این پروژه‌های عمرانی صادر کردند.

محمدرضا محمودی، معاون عمرانی استاندار تهران هنگام بازدید از پروژه میکن مهر شهر آبعلی در منطقه مبارک‏آباد، ایمن‏سازی و مقاوم‏سازی مسکن مهر را بسیار مهم ارزیابی کرد و با توجه به موقیعت جغرافیایی این منطقه، ایمنی در ساخت مسکن مهر در این محل را مورد تأکید قرار داد.

فرماندار شهرستان دماوند نیز در پایان این بازدید از توجه و حضور معاون عمرانی استاندار تهران در منطقه آبعلی تشکر کرد.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد، بازدیدهایی از این دست که با هدف بررسی مشکلات و مسائل موجود در پروژه‏ها صورت می‏گیرد، را باعث دلگرمی مدیران و مجریان عنوان و بر حل مشکلات موجود با نظر مساعد مدیران استانی و تلاش بیش از پیش مسئولان شهرستانی تأکید کرد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول