اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وسعت 700 متر مربع

احداث مسجد حضرت زهرا(س) مسکن مهر بهار آغاز شد

خبرگزاری فارس: کلنگ احداث مسجد حضرت زهرا(س) مسکن مهر شهرستان بهار به وسعت 700 متر مربع و زیربنای 500 متر مربع به زمین زده شد.

احداث مسجد حضرت زهرا(س) مسکن مهر بهار آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز طی مراسمی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار کلنگ‌زنی مسجد حضرت زهرا(س) این شهرستان انجام شد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان همدان اظهار کرد: این مسجد در زمینی به وسعت 700 متر مربع و با زیربنای 500 متر مربع در شهرستان بهار احداث خواهد شد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان افزود: 300 متر مربع این مسجد از محل اعتبارات ویژه مساجد مساکن مهر و 200 متر باقی‌مانده توسط خیران شهر بهار زیر نظر امام جمعه این شهر احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین خانه عالم، وضو خانه و فضاهای فرهنگی از جمله بناهایی بوده که در طرح ساخت این مجتمع فرهنگی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: اعتبار تخصیص یافته به این پروژه 90 میلیون تومان بوده و مسجد در مجاورت پروژه 320 واحدی شهرستان بهار واقع شده که به دلیل نزدیکی به حوزه علمیه و پارک 14 هکتاری شادی، موقعیت مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول