اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

رشد احداث مسکن در عنبرآباد مطلوب است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون طبق آمارهای موجود در سطح شهرستان عنبرآباد احداث مسکن رشد خوب و مطلوبی داشته است.

رشد احداث مسکن در عنبرآباد مطلوب است

فرج‌الله عارفی امروز در حاشیه بازدید سرزده از اداره مسکن و شهرسازی شهرستان عنبرآباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت خدمتگزاری را برای مسئولان فراهم آورده تا بتوانند در راستای آرمان‌های این نظام مقدس گام بردارند.‌

‌وی افزود:‌ دولت‌های نهم و دهم به بحث مسکن نگاه ویژه‌ای داشته‌ و دارند و تاکنون نیز گام‌های قابل توجهی در این زمینه برداشته‌اند که با گذشته قابل قیاس نیست.

عارفی مسکن را نیاز ضروری جامعه ذکر و تصریح کرد: در مدت 6 سال گذشته با کار و تلاش شبانه‌روزی اقدامات مؤثری در این زمینه صورت گرفته است.

وی ابراز داشت: تاکنون طبق آمارهای موجود در سطح شهرستان عنبرآباد احداث مسکن رشد خوبی داشته که نشان از خدمات‌رسانی مستمر و مطلوب مدیران این شهرستان دارد.

عارفی عنوان کرد: روحیه جهادی مسئولان موجب کار و تلاش بیشتر در این منطقه می‌شود، اما با این وجود باید این روحیه تقویت شده تا بتوان، نتیجه مطلوب‌تری کسب کرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول