اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تام‏الاختیار وزیر راه خواستار شد

افتتاح 600 واحد مسکن مهر فیروزکوه تا یک ماه آینده

خبرگزاری فارس: مشاور و نماینده تام‏الاختیار وزیر راه و شهرسازی گفت: باید تا یک ماه آینده 600 واحد مسکن مهر فیروزکوه که در حال حاضر شرایط واگذاری به متقاضیان را دارد، افتتاح شود.

افتتاح 600 واحد مسکن مهر فیروزکوه تا یک ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مقداد همتی عصر امروز در جلسه‏ای که به منظور بررسی مسائل و مشکلات پروژه مسکن مهر شهرستان فیروزکوه برگزار شد، بر توجه و اهتمام ویژه دستگاه‏ها بر تامین زیرساخت‏ها نظیر آب، برق، گاز و ... در پروژه مسکن مهر این شهرستان تاکید کرد.

وی افزود: دستگاه‏های اجرایی باید با هماهنگی‏های لازم نسبت به رفع مشکلات و موانع موجود اقدامات لازم را انجام دهند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

مشاور و نماینده تام‏الاختیار وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: باید تا ظرف یک ماه آینده 600 واحد مسکن مهر شهرستان فیروزکوه که در حال حاضر شرایط واگذاری به متقاضیان را دارد، به منظور اسکان آنها افتتاح شود. 

همتی بر ضرورت افتتاح واحدهای طرح مسکن مهر شهرستان فیروزکوه تاکید کرد و افزود: ساکن شدن عده‏ای از متقاضیان در واحدهای مسکن مهر شهرستان فیروزکوه، انگیزه را در بین دیگر متقاضیان دو چندان می‏کند.

اسکان متقاضیان، بررسی و حل و فصل مشکلات مربوط به پروژه‏های مسکن مهر، ارزیابی روند پیشرفت فیزیکی در بخش‏های خدمات زیربنایی و روبنایی و همچنین در بخش ساخت و ساز واحدها از جمله محورهای گفت‏وگو در این جلسه بود.

این جلسه با حضور علی ملکی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، سعید افشارنادری فرماندار فیروزکوه، مسئولان تعاونی‏ها و دستگاه‏های متولی تامین زیرساخت‏ها در پروژه مسکن مهر در فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

پس از پایان جلسه، همتی مشاور و نماینده تام‏الاختیار وزیر راه و شهرسازی، علی ملکی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران و سایر مسئولان از پروژه مسکن مهر شهرستان فیروزکوه بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول