اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی خبر داد

افتتاح 600 واحد مسکن مهر و بیمارستان جدید مرند در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی از افتتاح بیمارستان جدید شهرستان مرند و 600 واحد مسکن مهر در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 600 واحد مسکن مهر و بیمارستان جدید مرند در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، اروجعلی علیزاده ظهر امروز در مراسم افتتاح این طرح‌ها در این شهرستان، مرند را از نظر موقعیت ترانزیت کالا و ورود مسافران خارجی و داخلی به عنوان شاهرگ اروپا و آسیا و همچنین از نظر اقتصادی برای منطقه و کشور بسیار مهم دانست.

وی تصریح کرد: برای طرح‌های ملی راه روستایی در استان که 750 کیلومتر است، 56 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است اما هنوز برای این طرح‌ها نقدینگی دریافت نکرده‌ایم.

علیزاده در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان مرند طرح‌های مهم از نظر بزرگراه مرند - بازرگان، مرند - جلفا و مسکن مهر در دست اجرا داریم، افزود: برای تسریع در پیشرفت این طرح‌ها، آنها را در قالب طرح‌های مهر ماندگار تعریف خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی همچنین اظهار کرد: در جلسه امروز 22 طرح در بخش‌های مهم راه و شهرسازی مورد تصویب قرار گرفت که 18 مورد این طرح‌ها در سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بیمارستان جدید مرند با 97 درصد پیشرفت فیزیکی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و مشکل انتقال آب به بیمارستان تا یک هفته آینده حل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی در مورد طرح مسکن مهر هم افزود: با انتقال آب به بیمارستان جدید مشکل آب شرب و فاضلاب مسکن مهر در قالب تعاونی‌های این شهرستان نیز رفع می‌شود و به زودی 600 واحد آن برای واگذاری در هفته دولت آماده می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول