اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر یک روزه به استان مرکزی

انتقاد وزیر از پیشرفت پروژه مسکن مهر در شهر مهاجران

خبرگزاری فارس: وزیر مسکن و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان مرکزی از پروژه مسکن مهر ولایت بسیجیان شهر مهاجران بازدید و از روند فعالیت‌های عمرانی در این مجموعه انتقاد کرد.

انتقاد وزیر از پیشرفت پروژه مسکن مهر در شهر مهاجران

علی‌ نیک‌زاد با اشاره به اینکه برآیند ساخت مسکن مهر در شهرهای کشور باید از سرعت بیشتری برخوردار باشد اظهار داشت: در ساخت این واحدها می‌بایست به اصول و زیربنای ساخت و ساز توجه کافی صورت گیرد تا مردمی که در این واحدها ساکن می‌شوند از کیفیت واحدهای ساخته شده رضایت کافی داشته باشند.

گفتنی است پروژه مسکن مهر ولایت بسیجیان شهر مهاجران با وجود گذشت 16 ماه از آغاز عملیات اجرایی آن کمتر از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بنا به گفته پیمانکار ساخت این مجتمع با وجود دریافت 8 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ساخت این واحدها به دلیل افزایش سرسام‌آور هزینه‌های ساخت امکان سرعت بیشتر در ساخت واحد مسکن مهر شهر مهاجران وجود ندارد.

همچنین وزیر مسکن و شهرسازی و استاندار مرکزی با بررسی وضعیت پروژه مسکن مهر مددجویان بهزیستی با افزایش سقف تسهیلات بانکی این پروژه از سقف 20 میلیون تومان هر واحد به 25 میلیون تومان و زمان‌بندی در واگذاری این واحدها تا دهه فجر موافقت کرد.

مقرر شد پروژه 550 واحدی مددجویان بهزیستی با نصب آسانسور حداکثر تا دهه فجر به مددجویان واگذار شود.

همچنین در ادامه سفر وزیر مسکن و شهرسازی و هیئت همراه از پروژه تعریض محور توره به شازند به طول 12 کیلومتر که با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال احداث شده بازدید و آن را افتتاح کرد.

باند دوم و تعریض کمربندی بزرگراه شازند آستانه و افزایش دو باند به دو باند موجود آن با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال نیز با حضور وزیر مسکن و شهرسازی افتتاح شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول