اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کوهدشت خبر داد:

208 واحد مسکن مهر کوهدشت به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: 208 واحد از واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر این شهرستان کوهدشت برای تحویل به متقاضیان همزمان با گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

208 واحد مسکن مهر کوهدشت به بهره‌برداری می‌رسد

  به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، غلامرضا حمزه‌پور عصر امروز در شورای مسکن شهرستان کوهدشت ضمن انتقاد از پیمانکاران سایت 512 واحدی مسکن مهر در خصوص ناتوانی در انجام تعهدات، خود گفت: 144 واحد از این مجموعه براساس تعهد پیمانکار باید تا پایان خرداد ماه امسال تحویل متقاضیان داده می‌شد.

وی اظهار داشت: برهمین اساس و با توجه به درخواست مجری طرح، مقرر شد که 208 واحد از این مجموعه در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان شود.

فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: در مجموع خدمات دولت عدالت محور دکتر احمدی‌نژاد یک خدمات قابل قبول است، زیرا ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها در این دولت رشد و تعالی داشته است.

حمزه‌پور یادآورشد: بحث مسکن مهر یکی از طرح‌های موفق دولت نهم و دهم است که تاکنون موفق بوده است و اقشار کم درآمد را صاحب مسکن که نیاز اساسی هر خانواده است کرده است.

در ادامه اعضایی شورای مسکن شهرستان کوهدشت نقطه نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول