اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

19 هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 19 هزار واحد مسکن مهر در جای جای استان اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

19 هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار داشت: از این تعداد تا پایان خردادماه 5 هزار واحد آماده بهره‌برداری بود که با احتساب 5 هزار واحد دیگر که تا پایان شهریورماه تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد در مجموع 10 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل سهمیه فصل پاییز و زمستان را 2 هزار واحد مسکن مهر اعلام کرد و افزود: تا پایان امسال در مجموع 19 هزار واحد مسکن مهر از تعهد 38 هزار واحدی استان اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در اردبیل ابراز داشت: با احتساب 7 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و 19 هزار واحد افتتاح امسال تا پایان سال 91،  26 هزار واحد مسکن مهر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

این مسئول در ادامه از برطرف شدن مشکلات زیرساختی مسکن مهر در آینده نزدیک با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان خبر داد و گفت: در یک بررسی همه جانبه سعی داریم مشکلات و نواقص واحدهای مسکونی مهر را تکمیل کرده و این پروژه‌ها را به سرعت آماده بهره‌برداری کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس پیشرفت فیزیکی 17 هزار و 237 واحد مسکن مهر در استان در مرحله نازک‌کاری، 24 هزار و 848 واحد در مرحله سفت‌کاری، 28 هزار و 112 واحد در مرحله سقف، 28 هزار واحد در مرحله اسکلت و 35 هزار و 910 واحد در مرحله پی‌ریزی است.

حیدری گفت: از 38 هزار واحد سهمیه استان 36 هزار واحد پروانه فعالیت دریافت کردند و مابقی طرح‌ها و پروژه‌ها نیز در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: در برخی از شهرستان‌ها همچنان با مشکل تامین آب و زیرساخت‌ فاضلاب در پروژه مسکن مهر مواجه هستیم که این مشکلات به سرعت در حال برطرف شدن است.

حسین منوری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه یکی از مشکلات مسکن مهر را صورت جلسه تفکیکی اعلام کرد و ابراز داشت: در این زمینه هرچند برخی از مشکلات با دستور استاندار اردبیل حل شده اما همچنان با برخی تنگناها مواجه هستیم که امیدواریم به سرعت برطرف شود.

id="2247_6" style="background: #ffd700">انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول