اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت 1.6 میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از پرداخت بیش از یک‌هزار و 689 میلیارد و 488 میلیون ریال تسهیلات ساخت مسکن مهر در این استان خبر داد.

پرداخت 1.6 میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی علیخانی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه مسکن مهر شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: تاکنون افزون بر یک‌هزار و 689 میلیارد و 488 میلیون ریال تسهیلات ساخت مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: در حال حاضر 3 هزار و 321 واحد در مرحله پایان نازک‌کاری قرار دارند، همچنین تعداد 12 هزار و 488 واحد مرحله پی‌سازی را به پایان رسانده‌اند.

علیخانی از اتمام مراحل سقف 10 هزار و 381 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در این استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 72 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات برای آماده‌سازی در شهرهای با جمعیت بالای 25 هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به مزایای صنعتی‌سازی، گفت: سبک‌سازی، مقاوم‌سازی، صرفه‌جویی در مصالح، مصرف بهینه انرژی، کاهش دوره ساخت و در نتیجه کاهش هزینه ساخت و افزایش عمر مفید و کیفیت ساختمان از مهم‌ترین مزایای صنعتی‌سازی ساختمان است.

وی با تأکید بر اینکه حرکت به سوی صنعتی‌سازی نباید به هویت معماری اسلامی ایرانی خدشه وارد کند، گفت: رعایت مقررات ملی ساختمان برای توسعه صنعتی‌سازی ساختمان یکی از الزامات مهم در این عرصه برای حفظ ایمنی و مقاوم‌سازی ساختمان به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اهداف اصلی دولت الکترونیک در استان تصریح کرد: ارائه خدمات و تسهیلات بهینه به مردم و کاهش هزینه‌ها که در نهایت به صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها منجر می‌شود، از جمله اهداف دولت الکترونیک است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول