اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

وضعیت شهرک‌های صنعتی همدان مشخص شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کنونی شهرک‌های صنعتی همدان و لزوم تعیین تکلیف آن گفت: بوده‌اند کسانی که برای فعالیت در شهرک‌های صنعتی وام گرفته اما جای دیگری سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وضعیت شهرک‌های صنعتی همدان مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌نعمت چهاردولی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان همدان با بیان اینکه استان همدان در راستای پیشرفت و توسعه نیاز به همکاری و تلاش بیشتری دارد، اظهار کرد: واقعیت امر این است که در حال حاضر همه امید ما در استان معطوف به بخش کشاورزی است.

وی افزود: بخش کشاورزی استان همدان هنوز آن گونه که باید جا نیفتاده و نیازمند همکاری و اهتمام ویژه‌ای است.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به بودجه‌های تعریف شده برای بحث شهرک‌های صنعتی استان نیز بیان کرد: به واقع می‌توان گفت ما شهرک صنعتی نداریم سوله‌های بزرگی داریم که قفل بزرگی بر درب آنها زده شده و باید دید اعتبارات آنها کجا رفته که عده‌ای بیچاره شدند.

وی تصریح کرد: مدیریت استان همدان باید تسهیل‌گر بحث شهرک‌های صنعتی باشد و در زمینه ارائه وام و... نیز از صنعتگران حمایت کند.

چهاردولی با اشاره به بودجه بخش شهرک‌های صنعتی خطاب به معاون برنامه‌ریزی استانداری همدان، ابراز داشت: به نظر من این رقم بودجه "چندرغاز" است و اگر ما اعتراض می‌کنیم قرار نیست شما ما را توجیه کنید چون ما توجیه هستیم.

وی خطاب به معاون برنامه‌ریزی استانداری همدان ادامه داد: اگر اعتراض می‌کنم به این دلیل است که سهم‌های عنوان شده بسیار کم است و همه ما یکی هستیم و مقابل هم نیستیم و باید به جای توجیه با ما همگام شوید تا این اعتبارات افزایش یابد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کنونی شهرک‌های صنعتی استان گفت: باید مشخص شود کسانی که در ابتدا تسهیلات و وام برای این موضوع گرفتند در حال حاضر کجا هستند؟ چون بوده‌اند کسانی که از همدان وام گرفته اما جای دیگری سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم منتظر هستند تا ببینند نتیجه نامگذاری رهبری در سال جاری در بحث حمایت از سرمایه ایرانی چه نتایجی را در برخواهد داشت که با این وصف همه ما باید برنامه کاری مشخصی داشته باشیم تا نتایج مثبت این مهم به مردم منتقل شود.

چهاردولی در پایان سخنان خود با بیان اینکه هر تغییر و تحولی باید نتیجه مثبت برای جامعه در برداشته باشد، گفت: مطالبه مردمی امر مهمی است که در راستای تحقق آن نباید نظرات شخصی اعمال شود و با این وصف نیز مطالبات مردمی در همه بخش‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول