اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

افتتاح 22 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، 22 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی فارس آماده بهره‌برداری است.

افتتاح 22 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت ‌شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی همت اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 220 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته و با بهره‌برداری از آن‌ها برای 341 نفر اشتغال ایجاد شده است.‌

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: شهرک صنعتی بزرگ شیراز با 13 طرح بیشترین تعداد واحدهای صنعتی در آستانه بهره‌برداری را به خود اختصاص داده است و پس از آن شهرک صنعتی ملوسجان با شش طرح و شهرک صنعتی جهرم نیز با سه طرح در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل صنایع بسته‌بندی، ساخت شیرآلات بهداشتی، مواد غذایی، ساخت در بطری و قطعات پمپ، اسکلت فلزی، صنایع پلاستیک، تولید لولای فلزی و آب معدنی، پروفیل آهنی به روش نورد سبز، بازیافت خودرو فرسوده، تولید سازه‌های فلزی، قطعات پیش‌ساخته بتونی، سردخانه و بسته‌بندی میوه و تره‌بار است.

همت اضافه کرد: این طرح‌های صنعتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.

وی گفت: برخی از طرح‌ها برای راه‌اندازی از تسهیلات بانکی استفاده کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، همچنین رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به عنوان مدیر نمونه در بخش توسعه زیرساخت‌های صنعتی با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل شد.

علی همت پیش از این نیز در روز صنعت و معدن سال 1389 به عنوان مدیر نمونه بخش صنعت و معدن کشور در بخش توسعه خوشه‌های صنعتی انتخاب و معرفی شده بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس کسب این موقعیت را مرهون وجود تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی این استان در توسعه زیرساخت‌ها و حمایت ویژه مدیریت ارشد این استان و نیز تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بخش توسعه زیرساخت‌های صنعتی اعلام کرد و گفت: در دو سال گذشته و با ایجاد 20 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس رکورد و حد نصاب جدیدی در ایجاد شهرک‌ها و نواحی جدید صنعتی در کشور به ثبت رسید.

همت با اشاره به تلاش‌های انجام شده در سال گذشته در زمینه توسعه زیرساخت‌های صنعتی و ایجاد 10 شهرک و ناحیه صنعتی جدید در سال 90 اضافه کرد: توسعه و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید در این استان در راستای سیاست‌های دولت عدالت‌محور در زمینه توجه به مناطق محروم، با محوریت مناطق کمتر توسعه یافته انجام شد و هم‌اکنون با ایجاد این زیرساخت‌ها تمام شهرستان‌ها و مناطق این استان دارای شهرک و ناحیه صنعتی هستند.

وی افزود: با توسعه زیرساخت‌ها و بهره‌برداری از شهرک‌ها و نواحی جدید صنعتی، زمینه سرمایه‌گذاری و استقرار واحدهای صنعتی در تمام نقاط این استان فراهم شده و این موضوع بیانگر حرکت این استان به سمت توسعه صنعتی و شتاب در این بخش است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه در سال گذشته از شاخص ارزیابی در سطح سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در 23 شاخص، عناوین اول تا سوم را از آن خود کرده است، تصریح کرد: این شرکت در 14 شاخص ارزیابی عنوان اول را در کشور کسب کرده که این موضوع بیانگر حجم فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری با نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده نیز تمام تلاش خود را به منظور تحقق منویات مقام عظمای ولایت به کار می‌بندیم.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول