اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تشویق سرمایه‌گذاران صورت می‌گیرد

واگذاری نقد و اقساط زمین در شهرک صنعتی لامرد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تخفیف در واگذاری زمین، واگذاری به صورت نقد و اقساط را از مشوق‌هایی بیان کرد که به سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی انرژی‌بر لامرد اعطا می‌شود.

واگذاری نقد و اقساط زمین در شهرک صنعتی لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهران خاکساری بعد از ظهر امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی فارس در شیراز، اظهار داشت: ایجاد شهرک صنعتی صنایع انرژی‌بر لامرد با توجه به هم‌جواری لامرد با منطقه پارس جنوبی و عسلویه در دستور کار قرار گرفت و هم‌اکنون این شهرک صنعتی آماده واگذاری زمین به متقاضیان است.

وی اضافه کرد: این شهرک صنعتی با ‌هزار و 102 هکتار مساحت یکی از وسیع‌ترین شهرک‌های صنعتی استان فارس و کشور محسوب می‌شود که از آینده مناسبی برای استقرار و فعالیت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی برخوردار است.

خاکساری افزود: شهرک صنایع انرژی‌بر لامرد، ظرفیت استقرار 400 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 20 هزار نفر را دارد.

خاکساری با بیان اینکه تاکنون برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در این شهرک صنعتی 34 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس هزینه شده است، گفت: برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها نیز اعتباراتی طی امسال و سال‌های بعد هزینه می‌شود.

وی افزود: از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی انرژی‌بر لامرد حمایت می‌شود و مشوق‌هایی برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است.

خاکساری تخفیف در واگذاری زمین، واگذاری به صورت نقد و اقساط را از مشوق‌هایی بیان کرد که به سرمایه‌گذاران اعطا می‌شود.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول