اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی چمستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از آغاز اجرای مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی چمستان نور خبر داد.

اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی چمستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد با بیان اینکه با رشد و بهره‌برداری واحدهای تولیدی، تغییر طرح‌ها، اصلاح و بهینه‌سازی سیستم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی چمستان در دستور کار قرار گفت: به دلیل اینکه پالایش فاضلاب واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک توسط سیستم تصفیه‌خانه سابق شهرک مقدور نبوده، شرکت شهرک‌های صنعتی، اجرای مدول دوم تصفیه‌خانه را در دستور کار قرار دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: تصفیه‌خانه فاضلاب مرکزی شهرک صنعتی چمستان نور در سال 1384 با فرآیند تلفیقی هوازی و بی‌هوازی به صورت لاگوتهای خاکی با پوشش ژئومهبران احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی همواره با ایجاد بسترهای مناسب برای واحدهای تولیدی برای استقرار، به دنبال حفظ محیط‌ زیست و تقویت فضای سبز استان بوده و با توجه به محدودیت‌های مالی، 100 میلیارد ریال برای احداث تصفیه‌خانه‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هزینه کرده است.

وفایی‌نژاد اذعان داشت: با انتخاب مشاور و مطالعه نقاط ضعف و قوت پروژه، در طول بهره‌برداری، طرح جدید بهینه‌سازی، ارتقا و اجرای مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب، با آخرین دستاوردهای مدرن صنعتی، با ظرفیت پالایش 400 مترمکعب در شبانه‌روز، ارائه و با اعتبار 10 میلیارد و 600 میلیون ریال  در سال‌جاری، آغاز شده است.

انتهای ‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول