اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد

گازرسانی به 3 شهرک صنعتی گیلان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور تولید شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از گازرسانی به سه شهرک صنعتی در هفته صنعت و معدن جاری در این استان خبر داد.

گازرسانی به 3 شهرک صنعتی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا رحمان‌طلب پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به 33 شهرک و ناحیه صنعتی در گیلان اظهار کرد: زمین 31 شهرک و ناحیه صنعتی استان تاکنون تهیه شده است.

وی به بهره‌برداری از 28 شهرک و ناحیه صنعتی گیلان اشاره کرد و افزود: زمین مورد نیاز به متقاضیان احداث واحدهای تولیدی واگذار شده است.

رحمان‌طلب با بیان اینکه بحث صنایع کوچک به شرکت شهرک‌های صنعتی اضافه شده است، تصریح کرد: کمک‌های فنی و اعتباری از طریق شرکت مذکور به صنایع کوچک صورت می‌گیرد.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان رشد شهرک‌های صنعتی در سال‌های گذشته در استان را مناسب دانست و خاطرنشان کرد: 19 شهرک و ناحیه صنعتی تا سال 84 در گیلان وجود داشت.

وی تعداد شهرک‌ها و ناحیه صنعتی تا پایان سال 90 در گیلان را 32 شهرک و ناحیه عنوان کرد و گفت: یک‌هزار و 686 هکتار اراضی در شهرک‌های صنعتی گیلان وجود دارد.

رحمان‌طلب با اشاره به تجهیز هفت شهرک صنعتی گیلان به سیستم فاضلاب مرکزی، ابراز کرد: سه شهرک صنعتی استان، صنعت سبز در کشور شناخته شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور تولید شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان تعداد 21 شهرک صنعتی استان را دارای گاز دانست و بیان کرد: سه شهرک صنعتی گیلان در هفته صنعت و معدن جاری گازدار می‌شوند.

سرپرست بانک صنعت و معدن گیلان نیز در جمع خبرنگاران بانک‌های کشاورزی، مسکن، توسعه صادرات و صنعت و معدن را چهار بانک تخصصی در کشور عنوان کرد و گفت: بانک صنعت و معدن تسهیلات با نرخ 14 درصد به تولیدکنندگان پرداخت می‌کند.

علی الفونه با بیان اینکه سال‌های گذشته با کمبود منابع مواجه بودیم، افزود: اولویت نخست بانک صنعت و معدن حفظ اشتغال است.

وی با اشاره به مطالبه 2 هزار و 100 میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن از بخش صنعت گیلان، تصریح کرد: 130 میلیارد از تسهیلات پرداختی از منابع استانی بوده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول