اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

پست 63 کیلوواتی شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: همزمان با هفته صنعت و معدن پست 63 کیلوواتی شهرک صنعتی محمودآباد قم به بهره‌برداری رسید.

پست 63 کیلوواتی شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی محمودآباد اظهار کرد: طی توافق صورت گرفته با شرکت برق منطقه‌ای تهران مبنی بر احداث یک پست 30/63 کیلوولت به ظرفیت 80 مگاوات در شهرک صنعتی محمودآباد، فاز نخست این پست به همراه اجرای خط انتقال آن با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون فاز توسعه محمودآباد قم به شبکه برق متصل شده است افزود: با این اقدام ضمن برخورداری واحدهای صنعتی این شهرک از برق، مشکل کمبود برق برخی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شکوهیه نیز برطرف شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم یادآور شد: با توافق انجام شده مقرر شد شرکت برق منطقه قم ترانس‌های موجود شهرک صنعتی شکوهیه با ظرفیت 60 مگاوات را به شهرک صنعتی سلفچگان منتقل کرده و دو دستگاه ترانس به ظرفیت‌های 80 مگاوات را جایگزین آنها در شهرک صنعتی شکوهیه کند.

وی هدف از این اقدام را خدمت‌رسانی به واحدهای صنعتی جدید مستقر در این شهرک‌ها عنوان و خاطر نشان کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش شده است تا زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها تامین شود تا سرمایه‌گذاران با کمترین مشکل بتوانند فعالیت کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول