اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

توسعه شهرک صنعتی محمودآباد مصوبه نیست

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر چه بسیاری از افراد در خارج از اصفهان به مصوبه شدن توسعه شهرک صنعتی محمودآباد پافشاری می‌کنند، اما توسعه این شهرک با مصوبه همراه نیست.

توسعه شهرک صنعتی محمودآباد مصوبه نیست

فتح‌الله معین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر اصفهان به شدت مورد تهدید آلودگی‌های زیست محیطی قرار دارد، اظهار کرد: توسعه شهرک‌ها و واحدهای صنعتی در شعاع 50 کیلومتری اصفهان مخالف سیاست‌های زیست‌محیطی است و اصفهانی‌ها به شدت با توسعه شهرک صنعتی محمودآباد مخالف هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بخش‌هایی از دولت در مورد توسعه شهرک صنعتی محمودآباد تصمیم‌گیری کرده‌اند، اضافه کرد: توسعه این شهرک برخلاف مصوبات پیشین محیط زیست و هیئت دولت است و شهرک‌ها و واحدهای صنعتی نباید در شعاع 50 کیلومتری اصفهان توسعه یابند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: توسعه شهرک صنعتی محمودآباد مصوبه نیست و توسعه این شهرک منفعت شهروندان را به دنبال ندارد و تنها آلودگی‌های اصفهان را به عنوان خطری برای سلامتی شهر و شهروندان افزایش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه این شهرک با تمام اقدامات صورت گرفته توسط محیط زیست در راستای کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی اصفهان مغایرت دارد، ادامه داد: با توسعه یافتن این شهرک تمام این اقدامات بی‌اثر می‌شود و توسعه شهرک صنعتی محمودآباد ظلمی به تمام مردم اصفهان است.

معین تاکید کرد: شهرداری و شورای شهر اصفهان بارها دلایل و مخالفت‌های خود را در راستای عدم توسعه شهرک صنعتی محمودآباد به بالادستی‌ها ارائه داده‌اند و توسعه این شهرک با وجود آلودگی‌های اصفهان هم‌چنان سبب اما و اگرهای بسیاری در ذهن اصفهانی‌ها شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد سنگ‌بری‌ها به عنوان صنعت مورد نیاز اصفهان نیست، افزود: توسعه این شهرک با عنوان صنعت سنگ‌بری مطرح شده، در حالی که صنعت سنگ‌بری نه تنها برای اصفهان ضروری نیست بلکه آلودگی‌های اصفهان را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول