اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

تمام زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی خرم‌دره وجود دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: تمام زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی خرم‌دره وجود دارد.

تمام زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی خرم‌دره وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور عصر امروز در جمع مردم و مسئولان این شهرستان با اشاره به برگزاری همایش «روزی برای خرم‌دره» اظهار داشت: اهداف این همایش شامل شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و استعداد‌های شهرستان‌، بررسی موانع سرمایه‌گذاری و مشکلات واحد‌های تولیدی‌ و اطلاع‌رسانی سیاست‌های حمایتی دولت بود.

وی افزود: برگزاری این همایش فرصت بسیار مناسبی بود تا سرمایه‌گذاران و صاحبان سرمایه با حضور در این همایش با ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان، شهرک صنعتی و سایر مکان‌های سرمایه‌گذاری بیشتر آشنا شوند‌.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه این شهرستان دارای جمعیت 65 هزار نفری است، گفت: بیش از 53 هزار نفر از جمعیت شهرستان خرم‌دره در شهر خرم‌دره واقع هستند و بقیه در روستاهای شهرستان اسکان دارند.

وی به ظرفیت‌های موجود در شهرستان خرم‌دره اشاره و ابراز داشت: موقعیت جغرافیایی مناسب، فضای طبیعی خرم‌دره، وجود راه‌های مواصلاتی و نزدیک‌بودن به مرکز کشور و استان از ویژگی‌های بارز این شهرستان است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: راه خرم‌دره به شمال در حال احداث است و امیدوار هستیم که با پیگیری‌های لازم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری این پروژه باشیم.

وی با بیان اینکه همه زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی خرم‌دره وجود دارد، عنوان کرد: در حال حاضر و در فاز توسعه زیرساخت‌ها را آماده کرده‌ایم.

نوری‌پور خرم‌دره را قطب تولید مواد غذایی استان عنوان و تصریح کرد: کشت و صنعت خرم‌دره روزانه 85 تن شیر با کیفیت تولید می‌کند.

شهرستان خرم‌دره به لحاظ موقعیت جغرافیایی مناسب، برخورداری از راه‌های مواصلاتی، نزدیکی به مرکز استان و پایتخت‌، وجود راه‌آهن‌، از ظرفیت‌های بالایی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی‌، صنعتی‌، دامی‌، گردشگری‌، ورزشی‌، فرهنگی‌، خدماتی و تولید مواد غذایی برخوردار است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول