اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی

مسائل شهرک‌های صنعتی بررسی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی چند استان کشور، مسائل مربوط به این شرکت‌ها بررسی و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

مسائل شهرک‌های صنعتی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و دبیر منطقه شش شهرک‌های صنعتی کشور در جلسه کارگروه منطقه شش شهرک‌های صنعتی کشور که به میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و با حضور مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان‌وبلوچستان، کرمان و هرمزگان و نیز مدیر امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شیراز برگزار شد با اشاره به اینکه شهرک‌های صنعتی از ظرفیت ویژه‌ای برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برخوردارند، اظهار داشت: تلاش در راستای کیفی‌سازی ارائه خدمات به صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، از مهم‌ترین اولویت‌ها برای تحقق شعار امسال است.

علی همت افزود: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که صنعتگران و سرمایه‌گذاران با کم‌ترین دغدغه برای ایجاد واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی اقدام کنند و این مهم با برنامه‌ریزی گسترده و البته همکاری و همیاری سایر دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود.

وی بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت حداکثری از سرمایه‌گذاران تاکید و تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی با توجه به مزایای موجود در آن مهم‌ترین زیربنا و زیرساخت برای استقرار واحدهای صنعتی و جذب سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: ارائه تخفیف در واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران و واگذاری زمین به صورت اقساطی به متقاضیان و نیز ارائه خدمات حمایتی از صنایع مستقر شامل آموزش، ارائه تسهیلات و برگزاری تورهای صنعتی را از مواردی است که به منظور حمایت از صنعتگران و سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی در حال انجام است.

مدیر امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این جلسه با اشاره به 9 برنامه مهم این سازمان درسال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: اجرای کامل این برنامه‌ها منجر به تحقق اهداف سال تولید ملی می‌شود.

علی نقی قدس بهبود محیط کسب و کار و روان‌سازی امور واحدهای تولیدی را از مهم‌ترین این برنامه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه بخش بسیاری از واحدهای تولیدی صنعتی در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند باید در زمینه ارتقای بهره‌وری این واحدها از طریق شبکه‌سازی و تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی و نیز بررسی و رفع چالش‌های محیط کسب و کار واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام کرد.

وی در ادامه بهبود کیفیت محصولات تولیدی و کاهش قیمت تمام شده را از دیگر برنامه‌های مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اعلام کرد و ابراز داشت: در این زمینه از خدمات مشاوره‌ای با هدف عارضه‌یابی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی حمایت ملی می‌شود.

مدیر امور استان‌های سازمان صنایع کوچک، مدیریت واردات و توسعه صادرات غیرنفتی، حمایت از ایجاد صنایع نوین و به کارگیری دانش روز در واحدهای تولیدی، تامین منابع مالی مورد نیاز بخش تولید و صیانت از واحدهای فعال موجود و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و زیرساخت‌های صنعتی و تجاری را از دیگر برنامه‌های این سازمان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اعلام کرد.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول