اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر خبر داد

اختصاص 14 میلیارد ریال برای گازرسانی به شهرک‌های صنعتی بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر از اختصاص 14 میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به شهرک‌های صنعتی استان بوشهر خبر داد.

اختصاص 14 میلیارد ریال برای گازرسانی به شهرک‌های صنعتی بوشهر

سیدمهدی صفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برای اجرای پروژه‌های مهم گازرسانی در استان بوشهر، گازرسانی به شهرک‌های صنعتی نیز در دستور کار قرار گرفت و با روند مطلوبی این اقدام انجام شد.

وی افزود:‌ شرکت گاز استان بوشهر نیز همکاری خوبی با ما داشته و توانسته عملیات گازرسانی به 10 شهرک صنعتی را در استان اجرایی کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی استان در یک‌هزار و 800 هکتار اراضی در شهرستان‌های 9 گانه استان مستقر شدند که شهرک صنعتی بوشهر بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان است.

صفوی با اشاره به فعالیت 19 شهرک و ناحیه صنعتی در استان بوشهر اضافه کرد: شهرک صنعتی بوشهر با توجه به نزدیکی به دریا و استفاده از ظرفیت‌های تجاری و بازرگانی، ظرفیت بسیار مطلوبی برای سرمایه‌گذاری دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی قرار داریم، شهرک‌های صنعتی استان بوشهر ظرفیت خوبی برای حمایت از کار ایرانی دارند و برای جذب سرمایه‌گذاران آماده هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: حمایت و جذب سرمایه‌گذاران زمینه مناسبی برای توسعه فعالیت‌های شهرک‌های صنعتی استان است.

صفوی با اشاره به تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، راه دسترسی و .. در شهرک‌های استان را تامین کردیم و در نقاطی نیز که مشکلاتی وجود داشته در تلاش برای رفع آن هستیم.

وی در ارتباط با اعتبارات شهرک‌های صنعتی استان نیز گفت: در چند سال اخیر شاهد رشد قابل توجه اعتبارات شهرک‌های صنعتی بودیم به طوری که اعتبارات ما از 40 میلیارد ریال در سال 83 به بیش از 170 میلیارد ریال در سال گذشته رسید.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول