اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت از محیط زیست کردستان:

فاضلاب شهرک صنعتی سقز تهدیدکننده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت از محیط زیست کردستان گفت: بر اساس آمار و اطلاعات انجام شده فاضلاب شهرک صنعتی شهرستان سقز تهدید جدی برای آب‌های سطحی و زیرزمینی این شهرستان است.

فاضلاب شهرک صنعتی سقز تهدیدکننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ناصح بعد ازظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان کردستان با محوریت شهرستان سقز در سنندج اظهار کرد: بر اساس شواهد و آمار و اطلاعات انجام شده فاضلاب شهرک صنعتی شهرستان سقز تهدید جدی برای آب‌های سطحی و زیرزمینی این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اندازه‌گیری‌های انجام شده در فاضلاب شهرک صنعتی، شاخص آن بیش از 10 برابر حد مجاز است و این تهدیدی جدی برای سلامت مردم به ویژه کشاورزان است.

قادری عنوان کرد: با اجرای طرح مدیریت پسماند در استان مسائل و مشکلات کشتارگاه، تهدید آب، سگ‌های ولگرد و بیماری‌های مشترک بین استان و دام برطرف خواهد شد. باید اقدامات اساسی در اجرا و عملیاتی کردن این طرح در استان از سوی همه دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کردستان با بیان اینکه محیط زیست استان هیچ‌گاه گرگ و خوک را رهاسازی نکرده است، عنوان کرد: نقل مکان گرگ و خوک نتیجه دخالت‌های انسان در تخریب زیستگاه این حیوانات ناشی شده است.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان هم در این جلسه با بیان اینکه شهرستان بانه همه ساله پذیرای تعداد زیادی مسافر از سراسر کشور است، تصریح کرد: متاسفانه در چند ماه گذشته به دلایل مختلفی شاهد کاهش حضور مشتاقان به خرید کالا و مسافران به شهرستان بانه بودیم.

حسن‌زاده بیان داشت: در ایام تعطیلات تابستان باید نهایت دقت و توجه ویژه‌ای در رابطه با بیماری‌های مسری در استان به ویژه در شهرستان‌های مرزی صورت گیرد.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان گفت: خوشبختانه در چند سال گذشته در زمینه بیماری‌های مسری و مسائل سوء بهداشتی از شهرستان‌های مرزی استان، گزارش‌های حاد و وضعیت نابسامان و خطرناکی نداشته‌ایم.

حسن‌زاده تامین سلامت مردم را از اولویت‌ها و وظایف خطیر مسئولان عنوان کرد و اظهار داشت: مدیریت ما در استان شیشه‌ای و به صورت شفاف است و لذا باید همه مشکلات استان مطرح و منعکس شود.

وی از خبرنگاران خواست در انعکاس واقعیت‌های موجود در استان در زمینه‌های مختلف اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و مردم را با وقایع و رخدادها و همچنین عملکردهای مسئولان آگاه کنند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول